Articolul precedent |
Articolul urmator |
830 86 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 18:20 |
SM ISO690:2012 ŢURCANU, Carolina, GUŢU, Vladimir. Profesorul în contextul postmdernității: stiluri didactice. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 360-365. ISBN 978-9975-48-156-4 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019 | ||||||
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale" 1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 360-365 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses the problem of teaching styles specific to contemporary teachers: typology, classification and relevance of styles. At the same time, the current trends in the development of teaching styles and the emergence of combined teaching styles are analyzed. |
||||||
|