Profesorul în contextul postmdernității: stiluri didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
829 86
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 18:20
SM ISO690:2012
ŢURCANU, Carolina, GUŢU, Vladimir. Profesorul în contextul postmdernității: stiluri didactice. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 360-365. ISBN 978-9975-48-156-4 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale"
1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019

Profesorul în contextul postmdernității: stiluri didactice


Pag. 360-365

Ţurcanu Carolina, Guţu Vladimir
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2019


Rezumat

 This article addresses the problem of teaching styles specific to contemporary teachers: typology, classification and relevance of styles. At the same time, the current trends in the development of teaching styles and the emergence of combined teaching styles are analyzed.