The effects and use of diverse vocabulary instruction techniques
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1459 8
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-24 11:17
SM ISO690:2012
ARPENTII, Tatiana. The effects and use of diverse vocabulary instruction techniques. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul II, pp. 128-132. ISBN 978-9975-76-134-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere
Volumul II, 2014
Conferința "Conferința științifico-metodică"
Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014

The effects and use of diverse vocabulary instruction techniques


Pag. 128-132

Arpentii Tatiana
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 17 octombrie 2019


Rezumat

Articolul dat pune într-o lumină favorabilă utilizarea unor tehnici eficiente în procesul de predare a unei limbi străine, îndeosebi în vederea predării vocabularului ce duc la asimilarea noţiunilor mult mai uşor, creând un mediu relaxat de învăţare şi contribuind la dezvoltarea imaginaţiei, a aptitudinilor şi creativităţii elevilor. Aceste metode/activităţi oferă elevilor posibilitatea de a-şi îmbunătăţi cunoştinţele şi abilitatea de a vorbi o limbă străină, reinventându-se în fiecare caz, interacţionând cu alţii, transferând ”achiziţiile” în contexte noi.

Cuvinte-cheie
game, instruction, learning, fluency, meaning, comprehension, process, effect