Articolul precedent |
Articolul urmator |
1471 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-24 11:17 |
SM ISO690:2012 ARPENTII, Tatiana. The effects and use of diverse vocabulary instruction techniques. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul II, pp. 128-132. ISBN 978-9975-76-134-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul II, 2014 |
||||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 128-132 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat pune într-o lumină favorabilă utilizarea unor tehnici eficiente în procesul de predare a unei limbi străine, îndeosebi în vederea predării vocabularului ce duc la asimilarea noţiunilor mult mai uşor, creând un mediu relaxat de învăţare şi contribuind la dezvoltarea imaginaţiei, a aptitudinilor şi creativităţii elevilor. Aceste metode/activităţi oferă elevilor posibilitatea de a-şi îmbunătăţi cunoştinţele şi abilitatea de a vorbi o limbă străină, reinventându-se în fiecare caz, interacţionând cu alţii, transferând ”achiziţiile” în contexte noi. |
||||||
Cuvinte-cheie game, instruction, learning, fluency, meaning, comprehension, process, effect |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-85970</doi_batch_id> <timestamp>1715726526</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2014</year> </publication_date> <isbn>978-9975-76-134-5</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>The effects and use of diverse vocabulary instruction techniques</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Tatiana</given_name> <surname>Arpentii</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2014</year> </publication_date> <pages> <first_page>128</first_page> <last_page>132</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>