The effects and use of diverse vocabulary instruction techniques
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1480 8
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-24 11:17
SM ISO690:2012
ARPENTII, Tatiana. The effects and use of diverse vocabulary instruction techniques. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul II, pp. 128-132. ISBN 978-9975-76-134-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere
Volumul II, 2014
Conferința "Conferința științifico-metodică"
Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014

The effects and use of diverse vocabulary instruction techniques


Pag. 128-132

Arpentii Tatiana
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 17 octombrie 2019


Rezumat

Articolul dat pune într-o lumină favorabilă utilizarea unor tehnici eficiente în procesul de predare a unei limbi străine, îndeosebi în vederea predării vocabularului ce duc la asimilarea noţiunilor mult mai uşor, creând un mediu relaxat de învăţare şi contribuind la dezvoltarea imaginaţiei, a aptitudinilor şi creativităţii elevilor. Aceste metode/activităţi oferă elevilor posibilitatea de a-şi îmbunătăţi cunoştinţele şi abilitatea de a vorbi o limbă străină, reinventându-se în fiecare caz, interacţionând cu alţii, transferând ”achiziţiile” în contexte noi.

Cuvinte-cheie
game, instruction, learning, fluency, meaning, comprehension, process, effect

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Arpentii, T.</dc:creator>
<dc:date>2014</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul dat pune &icirc;ntr-o lumină favorabilă utilizarea unor tehnici eficiente &icirc;n procesul de predare a unei limbi străine, &icirc;ndeosebi &icirc;n vederea predării vocabularului ce duc la asimilarea noţiunilor mult mai uşor, cre&acirc;nd un mediu relaxat de &icirc;nvăţare şi contribuind la dezvoltarea imaginaţiei, a aptitudinilor şi creativităţii elevilor. Aceste metode/activităţi oferă elevilor posibilitatea de a-şi &icirc;mbunătăţi cunoştinţele şi abilitatea de a vorbi o limbă străină, reinvent&acirc;ndu-se &icirc;n fiecare caz, interacţion&acirc;nd cu alţii, transfer&acirc;nd &rdquo;achiziţiile&rdquo; &icirc;n contexte noi.</p></dc:description>
<dc:source>Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere (Volumul II) 128-132</dc:source>
<dc:subject>game</dc:subject>
<dc:subject>instruction</dc:subject>
<dc:subject>learning</dc:subject>
<dc:subject>fluency</dc:subject>
<dc:subject>meaning</dc:subject>
<dc:subject>comprehension</dc:subject>
<dc:subject>process</dc:subject>
<dc:subject>effect</dc:subject>
<dc:title>The effects and use of diverse vocabulary instruction techniques</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>