Articolul precedent |
Articolul urmator |
1480 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-24 11:17 |
SM ISO690:2012 ARPENTII, Tatiana. The effects and use of diverse vocabulary instruction techniques. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul II, pp. 128-132. ISBN 978-9975-76-134-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul II, 2014 |
||||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 128-132 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat pune într-o lumină favorabilă utilizarea unor tehnici eficiente în procesul de predare a unei limbi străine, îndeosebi în vederea predării vocabularului ce duc la asimilarea noţiunilor mult mai uşor, creând un mediu relaxat de învăţare şi contribuind la dezvoltarea imaginaţiei, a aptitudinilor şi creativităţii elevilor. Aceste metode/activităţi oferă elevilor posibilitatea de a-şi îmbunătăţi cunoştinţele şi abilitatea de a vorbi o limbă străină, reinventându-se în fiecare caz, interacţionând cu alţii, transferând ”achiziţiile” în contexte noi. |
||||||
Cuvinte-cheie game, instruction, learning, fluency, meaning, comprehension, process, effect |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Arpentii, T.</dc:creator> <dc:date>2014</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul dat pune într-o lumină favorabilă utilizarea unor tehnici eficiente în procesul de predare a unei limbi străine, îndeosebi în vederea predării vocabularului ce duc la asimilarea noţiunilor mult mai uşor, creând un mediu relaxat de învăţare şi contribuind la dezvoltarea imaginaţiei, a aptitudinilor şi creativităţii elevilor. Aceste metode/activităţi oferă elevilor posibilitatea de a-şi îmbunătăţi cunoştinţele şi abilitatea de a vorbi o limbă străină, reinventându-se în fiecare caz, interacţionând cu alţii, transferând ”achiziţiile” în contexte noi.</p></dc:description> <dc:source>Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere (Volumul II) 128-132</dc:source> <dc:subject>game</dc:subject> <dc:subject>instruction</dc:subject> <dc:subject>learning</dc:subject> <dc:subject>fluency</dc:subject> <dc:subject>meaning</dc:subject> <dc:subject>comprehension</dc:subject> <dc:subject>process</dc:subject> <dc:subject>effect</dc:subject> <dc:title>The effects and use of diverse vocabulary instruction techniques</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>