Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 20:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:33 (4) |
General questions of didactics and method (1251) |
Economics. Economic science (9560) |
![]() GHERASIM, Inga. Rolul motivaţiei în reuşita învăţării disciplinelor economice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 1(113), pp. 44-47. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(113) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:33 | ||||||
Pag. 44-47 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Orice profesor care doreşte stimularea motivaţiei elevilor pentru activitatea de învăţare este obligat să-şi analizeze propria motivaţie şi modul cum îşi planifică şi desfăşoară activităţile de predare-învăţare-evaluare. Articolul își propune analiza condițiilor psihopedagogice de formare a motivelor de învățare ale elevilor la disciplinele economice |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, metode, principii motivaţionale, reuşită şcolară, motivation, Methods, motivational principles, school success |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Gherasim, I.</dc:creator> <dc:date>2019-02-28</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Orice profesor care doreşte stimularea motivaţiei elevilor pentru activitatea de învăţare este obligat să-şi analizeze propria motivaţie şi modul cum îşi planifică şi desfăşoară activităţile de predare-învăţare-evaluare. Articolul își propune analiza condițiilor psihopedagogice de formare a motivelor de învățare ale elevilor la disciplinele economice</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Any teacher who wishes to stimulate pupils’ motivation for learning should analyze their own motivation and the way they plan and perform their teaching-learning-assessment activities. The article aims to analyze the psychopedagogical conditions facilitating the development of pupils’ motivation for studying Economics.</p></dc:description> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 113 (1) 44-47</dc:source> <dc:subject>motivaţie</dc:subject> <dc:subject>metode</dc:subject> <dc:subject>principii motivaţionale</dc:subject> <dc:subject>reuşită şcolară</dc:subject> <dc:subject>motivation</dc:subject> <dc:subject>Methods</dc:subject> <dc:subject>motivational principles</dc:subject> <dc:subject>school success</dc:subject> <dc:title>Rolul motivaţiei în reuşita învăţării disciplinelor economice</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>