Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
847 86 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 20:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:33 (4) |
General questions of didactics and method (1251) |
Economics. Economic science (9560) |
SM ISO690:2012 GHERASIM, Inga. Rolul motivaţiei în reuşita învăţării disciplinelor economice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 1(113), pp. 44-47. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(113) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:33 | ||||||
Pag. 44-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Orice profesor care doreşte stimularea motivaţiei elevilor pentru activitatea de învăţare este obligat să-şi analizeze propria motivaţie şi modul cum îşi planifică şi desfăşoară activităţile de predare-învăţare-evaluare. Articolul își propune analiza condițiilor psihopedagogice de formare a motivelor de învățare ale elevilor la disciplinele economice |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, metode, principii motivaţionale, reuşită şcolară, motivation, Methods, motivational principles, school success |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-84161</doi_batch_id> <timestamp>1719271084</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Centrul Educaţional Pro Didactica</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională</full_title> <issn media_type='print'>18106455</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <issue>1(113)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Rolul motivaţiei în reuşita învăţării disciplinelor economice</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Inga</given_name> <surname>Gherasim</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <pages> <first_page>44</first_page> <last_page>47</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>