Rolul TIC în creşterea motivaţiei pentru studierea istoriei
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
774 25
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-11 15:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004:94 (2)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4072)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4275)
General history (531)
SM ISO690:2012
OPREA, Vasile. Rolul TIC în creşterea motivaţiei pentru studierea istoriei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 1(113), pp. 40-44. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(113) / 2019 / ISSN 1810-6455

Rolul TIC în creşterea motivaţiei pentru studierea istoriei

The Role of ICT in Improving Motivation for the Study of History

CZU: 37.016:004:94

Pag. 40-44

Oprea Vasile
 
Liceul Teoretic "Nicolai Nekrasov", or.Strășeni
 
 
Disponibil în IBN: 19 septembrie 2019


Rezumat

Utilizarea TIC este binevenită în predareaînvățarea tuturor obiectelor de studiu, deoarece dezvoltă la elevi creativitatea şi spiritul de echipă, promovează colaborarea elev-elev, profesor-elev. Participarea la proiecte realizate în Power Point, elaborarea site-urilor web și a soft-urilor simple sau chiar organizarea webinarelor pot contribui la formarea unei multitudini de competenţe din diferite domenii. În această ordine de idei, TIC şterge hotarele existente între profesor şi elev, întrucât colaborarea pe platformele oferite de Internet le va aduce beneficii atât elevilor, cât şi profesorilor: copiii descoperă şi asimilează mai rapid tehnologiile moderne, iar profesorii îi pot ajuta să identifice şi să înţeleagă eventualele greşeli şi riscuri care pot apărea în timpul navigării şi lucrului în lumea virtuală.

ICT is very efficient in developing pupils’ competences in different subjects; moreover, it also has a positive impact on team work and the development of creativity. Participating in various projects, preparing Power Point presentations, building websites, and writing simple software or even organizing webinars – all of these together can help the pupils acquire a great number of skills and competences in different fields. Following the same order of ideas, I can say that ICT can help teachers and their pupils go beyond boundaries, because their working together on the same Internet platforms can bring numerous benefits to either of them. Everyone has their own part to play: the pupils may be able to discover and assimilate modern technologies more quickly, but the teachers can help them identify and understand mistakes and show how to avoid risks when surfing the Net or spending time in the virtual world.

Cuvinte-cheie
motivaţie, lecţii asistate de calculator, Power Point, Skype, Youtube, webinar, manuale electronice, Quizlet, soft educaţional, învățare interactivă, e-learning,

motivation, computer assisted lessons, Power Point, Skype, Youtube, webinar, electronic textbooks, Quizlet, educational software, interactive learning, e-learning