Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-11 15:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004:94 (2) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4072) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4275) |
General history (531) |
![]() OPREA, Vasile. Rolul TIC în creşterea motivaţiei pentru studierea istoriei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 1(113), pp. 40-44. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(113) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004:94 | ||||||
Pag. 40-44 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Utilizarea TIC este binevenită în predareaînvățarea tuturor obiectelor de studiu, deoarece dezvoltă la elevi creativitatea şi spiritul de echipă, promovează colaborarea elev-elev, profesor-elev. Participarea la proiecte realizate în Power Point, elaborarea site-urilor web și a soft-urilor simple sau chiar organizarea webinarelor pot contribui la formarea unei multitudini de competenţe din diferite domenii. În această ordine de idei, TIC şterge hotarele existente între profesor şi elev, întrucât colaborarea pe platformele oferite de Internet le va aduce beneficii atât elevilor, cât şi profesorilor: copiii descoperă şi asimilează mai rapid tehnologiile moderne, iar profesorii îi pot ajuta să identifice şi să înţeleagă eventualele greşeli şi riscuri care pot apărea în timpul navigării şi lucrului în lumea virtuală. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, lecţii asistate de calculator, Power Point, Skype, Youtube, webinar, manuale electronice, Quizlet, soft educaţional, învățare interactivă, e-learning, motivation, computer assisted lessons, Power Point, Skype, Youtube, webinar, electronic textbooks, Quizlet, educational software, interactive learning, e-learning |
||||||
|