Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 20:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:33 (4) |
General questions of didactics and method (1251) |
Economics. Economic science (9560) |
![]() GHERASIM, Inga. Rolul motivaţiei în reuşita învăţării disciplinelor economice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 1(113), pp. 44-47. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(113) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:33 | ||||||
Pag. 44-47 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Orice profesor care doreşte stimularea motivaţiei elevilor pentru activitatea de învăţare este obligat să-şi analizeze propria motivaţie şi modul cum îşi planifică şi desfăşoară activităţile de predare-învăţare-evaluare. Articolul își propune analiza condițiilor psihopedagogice de formare a motivelor de învățare ale elevilor la disciplinele economice |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, metode, principii motivaţionale, reuşită şcolară, motivation, Methods, motivational principles, school success |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-84161</cfResPublId> <cfResPublDate>2019-02-28</cfResPublDate> <cfVol>113</cfVol> <cfIssue>1</cfIssue> <cfStartPage>44</cfStartPage> <cfISSN>1810-6455</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/84161</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Rolul motivaţiei în reuşita învăţării disciplinelor economice</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>motivaţie; metode; principii motivaţionale; reuşită şcolară; motivation; Methods; motivational principles; school success</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Orice profesor care doreşte stimularea motivaţiei elevilor pentru activitatea de învăţare este obligat să-şi analizeze propria motivaţie şi modul cum îşi planifică şi desfăşoară activităţile de predare-învăţare-evaluare. Articolul își propune analiza condițiilor psihopedagogice de formare a motivelor de învățare ale elevilor la disciplinele economice</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>Any teacher who wishes to stimulate pupils’ motivation for learning should analyze their own motivation and the way they plan and perform their teaching-learning-assessment activities. The article aims to analyze the psychopedagogical conditions facilitating the development of pupils’ motivation for studying Economics.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019-02-28T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019-02-28T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-66887</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019-02-28T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-66887</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-66887-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019-02-28T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Gherasim</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Inga</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>