Program complex de dezvoltare a comunicării la preșcolarii mari cu tulburări de limbaj.
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1013 104
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 22:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.36.015.3 (6)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (629)
SM ISO690:2012
PONOMARI, Dorina. Program complex de dezvoltare a comunicării la preșcolarii mari cu tulburări de limbaj.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2019, nr. 1-2(34), pp. 48-59. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 1-2(34) / 2019 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Program complex de dezvoltare a comunicării la preșcolarii mari cu tulburări de limbaj.

Complex development program of communication to upper preschoolers group with language disorders.

CZU: 376.36.015.3

Pag. 48-59

Ponomari Dorina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 iunie 2019


Rezumat

Vârsta preşcolară a copilului, reprezintă o perioadă vertiginoasă, senzitivă pentru dezvoltarea fenomenelor şi proceselor psihice. Limbajul îndeplinește o serie de funcții, printre ele se numără funcția de comunicare, de organizare a ideilor și activității, de fixare și acumulare a experienței social-istorice, de reglare a proceselor psihice. Insuficiența studiilor referitoare la comunicarea preșcolarilor cu tulburări de limbaj și dezvoltarea ei în contextul recuperării tulburărilor de limbaj, ne-a motivat să desfășurăm cercetarea prezentă.

The pre-school age of the child is a vertiginous period, sensitive to the development of mental phenomena and processes. Language has a number of functions, including communication, organization of ideas and activity, setting and accumulation of social-historical experience, regulation of mental processes. The inadequacy of studies on the communication of pre-school children with language disorders and its development in the context of the recovery of language disorders has motivated us to carry out the current research.

Cuvinte-cheie
preşcolari, limbaj, comunicare, tulburări de limbaj, program complex de intervenție psiho-logopedică,

language preschools, language, communication, language disorders, complex psycho-speech therapy program

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Ponomari, D.</dc:creator>
<dc:date>2019-06-07</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>V&acirc;rsta preşcolară a copilului, reprezintă o perioadă vertiginoasă, senzitivă pentru dezvoltarea fenomenelor şi proceselor psihice. Limbajul &icirc;ndeplinește o serie de funcții, printre ele se numără funcția de comunicare, de organizare a ideilor și activității, de fixare și acumulare a experienței social-istorice, de reglare a proceselor psihice. Insuficiența studiilor referitoare la comunicarea preșcolarilor cu tulburări de limbaj și dezvoltarea ei &icirc;n contextul recuperării tulburărilor de limbaj, ne-a motivat să desfășurăm cercetarea prezentă.</p></dc:description>
<dc:description xml:lang='en'><p>The pre-school age of the child is a vertiginous period, sensitive to the development of mental phenomena and processes. Language has a number of functions, including communication, organization of ideas and activity, setting and accumulation of social-historical experience, regulation of mental processes. The inadequacy of studies on the communication of pre-school children with language disorders and its development in the context of the recovery of language disorders has motivated us to carry out the current research.</p></dc:description>
<dc:source>Psihologie, revista ştiinţifico-practică  34 (1-2) 48-59</dc:source>
<dc:subject>preşcolari</dc:subject>
<dc:subject>limbaj</dc:subject>
<dc:subject>comunicare</dc:subject>
<dc:subject>tulburări de limbaj</dc:subject>
<dc:subject>program
complex de intervenție psiho-logopedică</dc:subject>
<dc:subject>language preschools</dc:subject>
<dc:subject>language</dc:subject>
<dc:subject>communication</dc:subject>
<dc:subject>language disorders</dc:subject>
<dc:subject>complex psycho-speech therapy program</dc:subject>
<dc:title>Program complex de dezvoltare a comunicării la preșcolarii mari cu tulburări de limbaj.</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>