Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1013 104 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 22:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.36.015.3 (6) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (629) |
SM ISO690:2012 PONOMARI, Dorina. Program complex de dezvoltare a comunicării la preșcolarii mari cu tulburări de limbaj.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2019, nr. 1-2(34), pp. 48-59. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 1-2(34) / 2019 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.36.015.3 | ||||||
Pag. 48-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Vârsta preşcolară a copilului, reprezintă o perioadă vertiginoasă, senzitivă pentru dezvoltarea fenomenelor şi proceselor psihice. Limbajul îndeplinește o serie de funcții, printre ele se numără funcția de comunicare, de organizare a ideilor și activității, de fixare și acumulare a experienței social-istorice, de reglare a proceselor psihice. Insuficiența studiilor referitoare la comunicarea preșcolarilor cu tulburări de limbaj și dezvoltarea ei în contextul recuperării tulburărilor de limbaj, ne-a motivat să desfășurăm cercetarea prezentă. |
||||||
Cuvinte-cheie preşcolari, limbaj, comunicare, tulburări de limbaj, program complex de intervenție psiho-logopedică, language preschools, language, communication, language disorders, complex psycho-speech therapy program |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Ponomari, D.</dc:creator> <dc:date>2019-06-07</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Vârsta preşcolară a copilului, reprezintă o perioadă vertiginoasă, senzitivă pentru dezvoltarea fenomenelor şi proceselor psihice. Limbajul îndeplinește o serie de funcții, printre ele se numără funcția de comunicare, de organizare a ideilor și activității, de fixare și acumulare a experienței social-istorice, de reglare a proceselor psihice. Insuficiența studiilor referitoare la comunicarea preșcolarilor cu tulburări de limbaj și dezvoltarea ei în contextul recuperării tulburărilor de limbaj, ne-a motivat să desfășurăm cercetarea prezentă.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The pre-school age of the child is a vertiginous period, sensitive to the development of mental phenomena and processes. Language has a number of functions, including communication, organization of ideas and activity, setting and accumulation of social-historical experience, regulation of mental processes. The inadequacy of studies on the communication of pre-school children with language disorders and its development in the context of the recovery of language disorders has motivated us to carry out the current research.</p></dc:description> <dc:source>Psihologie, revista ştiinţifico-practică 34 (1-2) 48-59</dc:source> <dc:subject>preşcolari</dc:subject> <dc:subject>limbaj</dc:subject> <dc:subject>comunicare</dc:subject> <dc:subject>tulburări de limbaj</dc:subject> <dc:subject>program complex de intervenție psiho-logopedică</dc:subject> <dc:subject>language preschools</dc:subject> <dc:subject>language</dc:subject> <dc:subject>communication</dc:subject> <dc:subject>language disorders</dc:subject> <dc:subject>complex psycho-speech therapy program</dc:subject> <dc:title>Program complex de dezvoltare a comunicării la preșcolarii mari cu tulburări de limbaj.</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>