Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1016 104 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 22:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.36.015.3 (6) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (629) |
SM ISO690:2012 PONOMARI, Dorina. Program complex de dezvoltare a comunicării la preșcolarii mari cu tulburări de limbaj.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2019, nr. 1-2(34), pp. 48-59. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 1-2(34) / 2019 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.36.015.3 | ||||||
Pag. 48-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Vârsta preşcolară a copilului, reprezintă o perioadă vertiginoasă, senzitivă pentru dezvoltarea fenomenelor şi proceselor psihice. Limbajul îndeplinește o serie de funcții, printre ele se numără funcția de comunicare, de organizare a ideilor și activității, de fixare și acumulare a experienței social-istorice, de reglare a proceselor psihice. Insuficiența studiilor referitoare la comunicarea preșcolarilor cu tulburări de limbaj și dezvoltarea ei în contextul recuperării tulburărilor de limbaj, ne-a motivat să desfășurăm cercetarea prezentă. |
||||||
Cuvinte-cheie preşcolari, limbaj, comunicare, tulburări de limbaj, program complex de intervenție psiho-logopedică, language preschools, language, communication, language disorders, complex psycho-speech therapy program |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Ponomari, D.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Program complex de dezvoltare a comunicării la preșcolarii mari cu tulburări de limbaj.</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2502</relatedIdentifier> <subjects> <subject>preşcolari</subject> <subject>limbaj</subject> <subject>comunicare</subject> <subject>tulburări de limbaj</subject> <subject>program complex de intervenție psiho-logopedică</subject> <subject>language preschools</subject> <subject>language</subject> <subject>communication</subject> <subject>language disorders</subject> <subject>complex psycho-speech therapy program</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>376.36.015.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019-06-07</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Vârsta preşcolară a copilului, reprezintă o perioadă vertiginoasă, senzitivă pentru dezvoltarea fenomenelor şi proceselor psihice. Limbajul îndeplinește o serie de funcții, printre ele se numără funcția de comunicare, de organizare a ideilor și activității, de fixare și acumulare a experienței social-istorice, de reglare a proceselor psihice. Insuficiența studiilor referitoare la comunicarea preșcolarilor cu tulburări de limbaj și dezvoltarea ei în contextul recuperării tulburărilor de limbaj, ne-a motivat să desfășurăm cercetarea prezentă.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The pre-school age of the child is a vertiginous period, sensitive to the development of mental phenomena and processes. Language has a number of functions, including communication, organization of ideas and activity, setting and accumulation of social-historical experience, regulation of mental processes. The inadequacy of studies on the communication of pre-school children with language disorders and its development in the context of the recovery of language disorders has motivated us to carry out the current research.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>