Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1155 147 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 22:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+376.1 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (599) |
SM ISO690:2012 BUCUN, Nicolae, TOMA, Sergiu. Particularităţile adaptării psihologice a elevilor cu cerinţe educaţionale speciale în instituţiile de învăţământ general. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 4(60), pp. 50-62. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(60) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+376.1 | ||||||
Pag. 50-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare sunt determinate particularităţile de adaptare psihosocială a copiilor cu cerinţe educaţionale speciale (CES) incluși în instituţiile de învăţământ general, sunt prezentate rezultatele referitoare la nivelul de adaptare psihosocială a copiilor cu CES dezinstituţionalizaţi, instituţionalizaţi în instituţiile de învăţământ general și educaţi în familie, neinstituţionalizaţi în școli speciale |
||||||
Cuvinte-cheie copii instituţionalizaţi, adaptare psihosocială, conduită școlară, cadru relaţional, stare emoţională, activitate de învățare., institutionalized children, psychosocial adaptation, school behavior, relational framework, emotional state, learning activity. |
||||||
|