Particularităţile adaptării psihologice a elevilor cu cerinţe educaţionale speciale în instituţiile de învăţământ general
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1155 147
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 22:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+376.1 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (599)
SM ISO690:2012
BUCUN, Nicolae, TOMA, Sergiu. Particularităţile adaptării psihologice a elevilor cu cerinţe educaţionale speciale în instituţiile de învăţământ general. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 4(60), pp. 50-62. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(60) / 2018 / ISSN 1811-5470

Particularităţile adaptării psihologice a elevilor cu cerinţe educaţionale speciale în instituţiile de învăţământ general

Particularities of the psychosocial adaptation of cildren with special educational  needs in general education institutions

CZU: 37.015.3+376.1

Pag. 50-62

Bucun Nicolae, Toma Sergiu
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 24 februarie 2019


Rezumat

În lucrare sunt determinate particularităţile de adaptare psihosocială a copiilor cu cerinţe educaţionale speciale (CES) incluși în instituţiile de învăţământ general, sunt prezentate rezultatele referitoare la nivelul de adaptare psihosocială a copiilor cu CES dezinstituţionalizaţi, instituţionalizaţi în instituţiile de învăţământ general și educaţi în familie, neinstituţionalizaţi în școli speciale

The paper identifies the particularities of the psychosocial adaptation of the children with special educational needs (SEN) included in the general education institutions, the results are presented regarding the level of psychosocial adaptation of the children with SEN deinstitutionalized, institutionalized in the institutions of general education and educated in the family, non-institutionalized in special schools.

Cuvinte-cheie
copii instituţionalizaţi, adaptare psihosocială, conduită școlară, cadru relaţional, stare emoţională, activitate de învățare.,

institutionalized children, psychosocial adaptation, school behavior, relational framework, emotional state, learning activity.