Oportunităţi de formare a gândirii profesionale medical
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
765 16
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-24 23:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.955:614.25 (1)
Psychology (3362)
Public and professional organization of health (871)
SM ISO690:2012
BOLBOCEANU, Aglaida, TARABEIH, Mahdi. Oportunităţi de formare a gândirii profesionale medical. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 4(60), pp. 63-74. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(60) / 2018 / ISSN 1811-5470

Oportunităţi de formare a gândirii profesionale medical

Opportunities for forming professional medical thinking

CZU: 159.955:614.25

Pag. 63-74

Bolboceanu Aglaida1, Tarabeih Mahdi2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Centrul Medical Universitar Hadassah
 
 
Disponibil în IBN: 24 februarie 2019


Rezumat

În lucrarea de faţă se argumentează necesitatea formării gândirii profesionale medicale (GPM) începând cu perioada de studii universitare. Formarea GPM, consideră autorii, solicită o conceptualizare a gândirii ca proces și a formării în raport cu specificul activităţii medicale. Totodată, este argumentată abordarea sistemică a GPM și a formării ei, având în vedere diversitatea formelor, proceselor, tipurilor de gândire, implicate în activitatea de soluţionare a problemelor de sănătate.

The paper argues the necessity of forming medical professional thinking (MPT) starting with the academic period. The authors consider, training calls for conceptualization of process and necessity to finding out the specificity of medical activity related to thinking development. It is argued that the systemic approach of GPM and its training, given the diversity of forms, processes, types of thinking involved in the work of solving health problems.

Cuvinte-cheie
gândirea profesională medicală, concepţia gândirii profesionale medicale, formarea gândirii, abordarea sistemică a gândirii, formarea gândirii ca sistem.,

medical professional thinking, conception of medical professional thinking, thinking formation, systemic approach of thinking, formation of thinking as a system