Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1627 174 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 14:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.96+373.2 (1) |
Psychology (3416) |
Kinds of school providing general education (2024) |
SM ISO690:2012 OLĂRESCU, Valentina, PONOMARI, Dorina. Anxietatea la preșcolarii cu tulburări de limbaj. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 3(52), pp. 114-124. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 3(52) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.96+373.2 | ||||||
Pag. 114-124 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt prezentate rezultatele unui studiu experimental referitor la nivelul dezvoltării comunicării la preșcolarii cu tulburări de limbaj. În cadrul acestui studiu s-a evidențiat un nivel ridicat al anxietății la preșcolarii cu tulburări de limbaj în comparație cu preșcolarii cu dezvoltare tipică. Experimental a fost demonstrat că depășirea tulburărilor de limbaj și dezvoltarea comunicării determină ameliorarea anxietății la preșcolari. |
||||||
Cuvinte-cheie preşcolari, tulburări de limbaj, comunicare, anxietate, intervenție psiho-logopedică. |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Anxietatea la preșcolarii cu tulburări de limbaj"> <meta name="citation_author" content="Olărescu Valentina"> <meta name="citation_author" content="Ponomari Dorina"> <meta name="citation_publication_date" content="2018/12/11"> <meta name="citation_journal_title" content="Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială "> <meta name="citation_volume" content="52"> <meta name="citation_issue" content="3"> <meta name="citation_firstpage" content="114"> <meta name="citation_lastpage" content="124"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/114-124.pdf">