Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
658 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-14 15:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (83) |
General questions of didactics and method (1212) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4184) |
SM ISO690:2012 GLOBA, Angela. Tendințe moderne și tehnologii didactice utilizate în procesul de formare inițială a programatorilor. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 1(12), pp. 54-63. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(12) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 54-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea/dezvoltarea competențelor de programare are un rol important în formarea culturii informaţionale, în dezvoltarea capacităţii de a gândi creativ și a elabora algoritmi optimi în scopul obținerii soluțiilor eficiente a problemelor examinate. În acest articol este propusă o opinie privind necesitatea modificării tehnologiilor didactice tradiționale prin: integrarea în procesul de studii a mijloacelor didactice digitale; învățământ centrat pe instruit; orientarea procesului didactic spre formarea de competențe. |
||||||
Cuvinte-cheie tehnologii didactice, competențe de programare, tehnici de programare, mijloace didactice digitale, strategii didactice interactive. |
||||||
|