Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1067 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 14:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6+376 (2) |
Social psychology (991) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (643) |
SM ISO690:2012 DUMITRU TĂBĂCARU, Cristina. Programul de stimulare a comunicării prin utilizarea limbajelor nonverbale: PECS și Signalong în educația elevilor cu CES. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 1(50), pp. 13-19. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 1(50) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.6+376 | ||||||
Pag. 13-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă un program destinat îmbunătățirii competențelor de comunicare a copiilor cu nevoi educaționale speciale (SEN), în special pentru cei cu dificultăți de comunicare. Abordarea și cadrul teoretic pe care a fost construit programul promovează comunicarea totală și recunosc că utilizarea sistemelor augmentative și alternative va fi benefică. Conținutul programului propus urmărește obiectivele de formare a competențelor de comunicare de bază conforme cu cele enunțate în CIF. De asemenea, articolul prezintă metodologia de implementare și de lucru a programului, iar programul poate fi un instrument important pentru fiecare profesor care dorește să utilizeze comunicarea verbală și să angajeze în astfel de comunicare toți elevii, indiferent de capacitatea lor de a vorbi sau nu. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, abilități de comunicare, program educațional, sisteme alternative și augmentative. |
||||||
|