Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1113 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 14:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6+376 (2) |
Social psychology (1000) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (653) |
SM ISO690:2012 DUMITRU TĂBĂCARU, Cristina. Programul de stimulare a comunicării prin utilizarea limbajelor nonverbale: PECS și Signalong în educația elevilor cu CES. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 1(50), pp. 13-19. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 1(50) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.6+376 | ||||||
Pag. 13-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă un program destinat îmbunătățirii competențelor de comunicare a copiilor cu nevoi educaționale speciale (SEN), în special pentru cei cu dificultăți de comunicare. Abordarea și cadrul teoretic pe care a fost construit programul promovează comunicarea totală și recunosc că utilizarea sistemelor augmentative și alternative va fi benefică. Conținutul programului propus urmărește obiectivele de formare a competențelor de comunicare de bază conforme cu cele enunțate în CIF. De asemenea, articolul prezintă metodologia de implementare și de lucru a programului, iar programul poate fi un instrument important pentru fiecare profesor care dorește să utilizeze comunicarea verbală și să angajeze în astfel de comunicare toți elevii, indiferent de capacitatea lor de a vorbi sau nu. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, abilități de comunicare, program educațional, sisteme alternative și augmentative. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Dumitru Tăbăcaru, C.</creatorName> <affiliation>Universitatea din Piteşti, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Programul de stimulare a comunicării prin utilizarea limbajelor nonverbale: PECS și Signalong în educația elevilor cu CES</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0224</relatedIdentifier> <subjects> <subject>comunicare</subject> <subject>program educațional</subject> <subject>abilități de comunicare</subject> <subject>sisteme alternative și augmentative.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>316.6+376</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018-04-02</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul prezintă un program destinat îmbunătățirii competențelor de comunicare a copiilor cu nevoi educaționale speciale (SEN), în special pentru cei cu dificultăți de comunicare. Abordarea și cadrul teoretic pe care a fost construit programul promovează comunicarea totală și recunosc că utilizarea sistemelor augmentative și alternative va fi benefică. Conținutul programului propus urmărește obiectivele de formare a competențelor de comunicare de bază conforme cu cele enunțate în CIF. De asemenea, articolul prezintă metodologia de implementare și de lucru a programului, iar programul poate fi un instrument important pentru fiecare profesor care dorește să utilizeze comunicarea verbală și să angajeze în astfel de comunicare toți elevii, indiferent de capacitatea lor de a vorbi sau nu.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article presents a program designed for enhancing communication skills of children with special education needs (SEN), especially for those having communication difficulties. The approach and the theoretical framework on which the program was build is promoting total communication and acknowledge that the use of augmentative and alternative systems will be beneficial. The content of the proposed program is following objectives for creating basic communication competencies in compliance with the ones stated in CIF. Also the article is presenting the methodology of implementing and working with the program and it is an important tool for every teacher that wants to go beyond verbal communication and engage all students, regardless of their ability to speak or not.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>