Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1112 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 14:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6+376 (2) |
Social psychology (1000) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (653) |
SM ISO690:2012 DUMITRU TĂBĂCARU, Cristina. Programul de stimulare a comunicării prin utilizarea limbajelor nonverbale: PECS și Signalong în educația elevilor cu CES. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 1(50), pp. 13-19. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 1(50) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.6+376 | ||||||
Pag. 13-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă un program destinat îmbunătățirii competențelor de comunicare a copiilor cu nevoi educaționale speciale (SEN), în special pentru cei cu dificultăți de comunicare. Abordarea și cadrul teoretic pe care a fost construit programul promovează comunicarea totală și recunosc că utilizarea sistemelor augmentative și alternative va fi benefică. Conținutul programului propus urmărește obiectivele de formare a competențelor de comunicare de bază conforme cu cele enunțate în CIF. De asemenea, articolul prezintă metodologia de implementare și de lucru a programului, iar programul poate fi un instrument important pentru fiecare profesor care dorește să utilizeze comunicarea verbală și să angajeze în astfel de comunicare toți elevii, indiferent de capacitatea lor de a vorbi sau nu. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, abilități de comunicare, program educațional, sisteme alternative și augmentative. |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-62785</doi_batch_id> <timestamp>1717477946</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială </full_title> <issn media_type='print'>18570224</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <issue>1(50)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Programul de stimulare a comunicării prin utilizarea limbajelor nonverbale: PECS și Signalong în educația elevilor cu CES</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Cristina</given_name> <surname>Dumitru Tăbăcaru</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <pages> <first_page>13</first_page> <last_page>19</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>