Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1581 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-12 11:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13:316.77 (1) |
Education (14334) |
Sociology of culture. Cultural context of social life (790) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Victoria, MAFTEUŢA, Rodica. Diagnosticarea nivelului competenței de negociere educațională a managerilor instituțiilor preuniversitare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 2(9), pp. 120-127. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(9) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13:316.77 | ||||||
Pag. 120-127 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol reflectă analiza datelor experimentului de constatare la tema: „Formarea competenței de negociere educațională a mangerilor din învățămîntul preuniversitar”, unde sînt prezentate rezultatele experimentului de constatare. Cercetarea experimentală a fost inițiată deoarece rolul de negociator este unul prioritar în realizarea funcțiilor manageriale, iar competența de negociere reprezintă a fi una dintre competențele care ar permite managerilor educaționali să autogestioneze eficient instituțiile de învățămînt în scopul asigurării vivacității și a bunei funcționări a acestor instituții. |
||||||
Cuvinte-cheie negociere, comunicare, competenţă, manager |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Cojocaru, V.P.</dc:creator> <dc:creator>Mafteuţa, R.</dc:creator> <dc:date>2016-12-13</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Prezentul articol reflectă analiza datelor experimentului de constatare la tema: „Formarea competenței de negociere educațională a mangerilor din învățămîntul preuniversitar”, unde sînt prezentate rezultatele experimentului de constatare. Cercetarea experimentală a fost inițiată deoarece rolul de negociator este unul prioritar în realizarea funcțiilor manageriale, iar competența de negociere reprezintă a fi una dintre competențele care ar permite managerilor educaționali să autogestioneze eficient instituțiile de învățămînt în scopul asigurării vivacității și a bunei funcționări a acestor instituții.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>This article reflects the analysis of experimental data establishing at the theme: „Educational negotiation competence training for high school managers”, where the results of the experiment are presented. The experimental research was initiated because the role of negotiator is a priority in achieving managerial functions and the negotiation competence is the one of the skills that would allow educational managers to self-manage in an effective mood the education institutions to ensure vivacity and good functioning of these institutions.</dc:description> <dc:source>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) 9 (2) 120-127</dc:source> <dc:subject>negociere</dc:subject> <dc:subject>comunicare</dc:subject> <dc:subject>manager</dc:subject> <dc:subject>competenţă</dc:subject> <dc:title>Diagnosticarea nivelului competenței de negociere educațională a managerilor instituțiilor preuniversitare</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>