Diagnosticarea nivelului competenței de negociere educațională a managerilor instituțiilor preuniversitare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1580 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-12 11:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13:316.77 (1)
Education (14334)
Sociology of culture. Cultural context of social life (790)
SM ISO690:2012
COJOCARU, Victoria, MAFTEUŢA, Rodica. Diagnosticarea nivelului competenței de negociere educațională a managerilor instituțiilor preuniversitare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 2(9), pp. 120-127. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(9) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Diagnosticarea nivelului competenței de negociere educațională a managerilor instituțiilor preuniversitare
CZU: 371.13:316.77

Pag. 120-127

Cojocaru Victoria, Mafteuţa Rodica
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2017


Rezumat

Prezentul articol reflectă analiza datelor experimentului de constatare la tema: „Formarea competenței de negociere educațională a mangerilor din învățămîntul preuniversitar”, unde sînt prezentate rezultatele experimentului de constatare. Cercetarea experimentală a fost inițiată deoarece rolul de negociator este unul prioritar în realizarea funcțiilor manageriale, iar competența de negociere reprezintă a fi una dintre competențele care ar permite managerilor educaționali să autogestioneze eficient instituțiile de învățămînt în scopul asigurării vivacității și a bunei funcționări a acestor instituții.

This article reflects the analysis of experimental data establishing at the theme: „Educational negotiation competence training for high school managers”, where the results of the experiment are presented. The experimental research was initiated because the role of negotiator is a priority in achieving managerial functions and the negotiation competence is the one of the skills that would allow educational managers to self-manage in an effective mood the education institutions to ensure vivacity and good functioning of these institutions.

Cuvinte-cheie
negociere, comunicare, competenţă,

manager

Cerif XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'>
<cfResPubl>
<cfResPublId>ibn-ResPubl-50044</cfResPublId>
<cfResPublDate>2016-12-13</cfResPublDate>
<cfVol>9</cfVol>
<cfIssue>2</cfIssue>
<cfStartPage>120</cfStartPage>
<cfISSN>1857-0623</cfISSN>
<cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/50044</cfURI>
<cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Diagnosticarea nivelului competenței de negociere educațională a managerilor instituțiilor preuniversitare</cfTitle>
<cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>negociere; comunicare; manager; competenţă</cfKeyw>
<cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Prezentul articol reflectă analiza datelor experimentului de constatare la tema: „Formarea competenței de negociere educațională a mangerilor din învățămîntul preuniversitar”, unde sînt prezentate rezultatele experimentului de constatare. Cercetarea experimentală a fost inițiată deoarece rolul de negociator este unul prioritar în realizarea funcțiilor manageriale, iar competența de negociere reprezintă a fi una dintre competențele care ar permite managerilor educaționali să autogestioneze eficient instituțiile de învățămînt în scopul asigurării vivacității și a bunei funcționări a acestor instituții.</cfAbstr>
<cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'>This article reflects the analysis of experimental data establishing at the theme: „Educational negotiation competence training for high school managers”, where the results of the experiment are presented. The experimental research was initiated because the role of negotiator is a priority in achieving managerial functions and the negotiation competence is the one of the skills that would allow educational managers to self-manage in an effective mood the education institutions to ensure vivacity and good functioning of these institutions.</cfAbstr>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2016-12-13T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId>
<cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2016-12-13T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-14207</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2016-12-13T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-46164</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2016-12-13T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
</cfResPubl>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-14207</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-14207-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2016-12-13T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Cojocaru</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Victoria</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-46164</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-46164-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2016-12-13T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Mafteuţa</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Rodica</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
</CERIF>