Specificul influențelor educative în procesul dezvoltării elevului de vîrstă școlară mică și a pubertății
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
911 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-20 16:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3 (782)
Kinds of school providing general education (2016)
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena. Specificul influențelor educative în procesul dezvoltării elevului de vîrstă școlară mică și a pubertății. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2016, nr. 4(45), pp. 37-43. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 4(45) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Specificul influențelor educative în procesul dezvoltării elevului de vîrstă școlară mică și a pubertății
CZU: 373.3

Pag. 37-43

Vinnicenco Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2016


Rezumat

This article reveals the specifics of educational influences on pupil’s development process in the elementary school period and puberty period. Here, there are characterized the aspects of educational influences manifestations which are exercised simultaneously and successively in the educational practice. The development of physical and actional particularities are determined largely by the influence of socioeducational agents, but, at the same time, by the influence of extra-domestic and extra-school elements represented by mass-media and others educational factors.

În acest articol este redat specificul influențelor educative în procesul dezvoltării elevului de vîrstă școlară mică și a pubertății. Sunt caracterizate aspecte ale manifestării influențelor educative care sunt exercitate simultan sau succesiv în practica educațională. Dezvoltarea particularităţilor psihice şi acţionale sunt determinate în mare măsură de influenţa agenţilor socio-educaţionali, dar şi de influenţele factorilor extrafamiliali şi extraşcolari reprezentaţi de mass-media şi de alţi factori educativi.

Cuvinte-cheie
influența educativă, vîrsta școlară, sfera cognitivă, metode de stimulare,

sfera afectivă, convingeri, deprinderi, conduită, exemple, comportamente, practica educațională