Învăţarea prin cooperare ca formă ce stimulează colaborarea elevilor de vîrstă şcolară mică
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1302 74
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 09:25
SM ISO690:2012
LOSÎI, Elena. Învăţarea prin cooperare ca formă ce stimulează colaborarea elevilor de vîrstă şcolară mică . In: Revistă de știinţe socioumane , 2009, nr. 1(11), pp. 68-71. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(11) / 2009 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Învăţarea prin cooperare ca formă ce stimulează colaborarea elevilor de vîrstă şcolară mică

Pag. 68-71

Losîi Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 18 mai 2016


Rezumat

In this article is prezented interesting theme for pedagogical psychology teaching through cooperation. This form of teaching is detailed described, with presentation of its theoretical landings and different authors visions concerning advantages and disavantages. The term of organization of teaching through cooperation are analyzed.

Cuvinte-cheie
formă de învăţare, colaborarea, activitatea de grup.,

învăţarea prin cooperare, învăţarea activă

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Învăţarea prin cooperare ca formă ce stimulează colaborarea elevilor de vîrstă şcolară mică ">
<meta name="citation_author" content="Losîi Elena">
<meta name="citation_publication_date" content="2009/03/24">
<meta name="citation_journal_title" content="Revistă de știinţe socioumane ">
<meta name="citation_volume" content="11">
<meta name="citation_issue" content="1">
<meta name="citation_firstpage" content="68">
<meta name="citation_lastpage" content="71">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/68_71_Invatarea%20prin%20cooperare%20ca%20forma%20ce%20stimuleaza%20colaborarea%20elevilor%20de%20virsta%20scolara%20mica.pdf">