Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1309 124 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 21:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.123:005.332.1 (1) |
Education (14334) |
Management activities (431) |
SM ISO690:2012 GALEMBA, Stela. Managementul performanţelor profesionale – factor de motivare a cadrelor didactice. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 48-52. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.123:005.332.1 | ||||||
Pag. 48-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema privind managementul performanţelor cadrelor didactice ca şi condiţie a eficacităţii strategiei de motivare a cadrelor didactice. Se precizează că managementul performanţei este procesul prin care instituţia creează
contextul în care fiecare persoană performează, folosind la maximum calităţile, abilităţile şi competenţele sale specifice. Se conturează ideea că planificarea, îndrumarea, evaluarea şi dezvoltarea continuă a performanţelor constituie un proces ciclic ce integrează două mari procese specifice managementului performanţei: evaluarea performanţelor profesionale şi dezvoltarea personală şi profesională a cadrelor didactice. Sunt precizate unele sugestii pentru fiecare din aceste etape ale managementului performanţelor cadrelor didactice ca factor de motivare a acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie managementul performanţei, evaluarea performanţelor, planificarea performanţelor, monitorizarea performanţelor, dezvoltarea continuă a performanţelor, coaching, feedback. |
||||||
|