Managementul performanţelor profesionale – factor de motivare a cadrelor didactice
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1309 124
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 21:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.123:005.332.1 (1)
Education (14334)
Management activities (431)
SM ISO690:2012
GALEMBA, Stela. Managementul performanţelor profesionale – factor de motivare a cadrelor didactice. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 48-52. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Managementul performanţelor profesionale – factor de motivare a cadrelor didactice
CZU: 371.123:005.332.1

Pag. 48-52

Galemba Stela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 4 septembrie 2015


Rezumat

În articol este abordată problema privind managementul performanţelor cadrelor didactice ca şi condiţie a eficacităţii strategiei de motivare a cadrelor didactice. Se precizează că managementul performanţei este procesul prin care instituţia creează contextul în care fiecare persoană performează, folosind la maximum calităţile, abilităţile şi competenţele sale specifice. Se conturează ideea că planificarea, îndrumarea, evaluarea şi dezvoltarea continuă a performanţelor constituie un proces ciclic ce integrează două mari procese specifice managementului performanţei: evaluarea performanţelor profesionale şi dezvoltarea personală şi profesională a cadrelor didactice. Sunt precizate unele sugestii pentru fiecare din aceste etape ale managementului performanţelor cadrelor didactice ca factor de motivare a acestora.

The article is tackling the issue of teaching staff performance management as a condition of the teaching staff’s motivating strategy effectiveness. It is noted that the performance management is the process by which the institution creates the context in which every person is performing, using qualities, abilities and specific skills as much as possible. The idea for the planning, guidance, evaluation and further development of performance is a cyclical process that incorporates two major specific performance management processes: the professional performance evaluation and the personal and professional development of teachers. The article states some suggestions for each of these teaching staff performance management stages.

Cuvinte-cheie
managementul performanţei, evaluarea performanţelor,

planificarea performanţelor, monitorizarea performanţelor, dezvoltarea continuă a performanţelor,

coaching, feedback.