Articolul precedent |
Articolul urmator |
48 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 21:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (85) |
General questions of didactics and method (1236) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4270) |
SM ISO690:2012 POPOVICI, Ilona. Metoda clasei inversate și instrumente TIC pentru implementarea ei eficientă . In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 16 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2022, pp. 71-78. ISBN 978-9975-88-104-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice" Cahul, Moldova, 16 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 71-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față prezintă rezultatele cercetării teoretice realizate în vederea determinării unei metode de livrare eficientă, interactivă, flexibilă și individualizată a cunoștințelor teoretice pe care este fundamentat un curs universitar cu specific practic și aplicativ, prin valorificarea potențialului bogat al instrumentelor TIC existente, cu scopul de a dedica tot timpul alocat orelor de contact direct (seminar/laborator) pentru realizarea diverselor activități practice, învățării interactive și individualizate, aplicării teoriei și conceptelor expuse în materialele teoretice studiate, discutării informației oferite de profesor, utilizării diverselor tehnici pedagogice, precum rezolvarea în grup a problemelor complexe, simulări, jocuri educaționale, studii de caz și discuții de grup în vederea unei înțelegeri cât mai profunde a subiectului studiat. În acest context, lucrarea de față conține o descriere detaliată a metodei clasa inversată (Flipped Classroom) care s-a dovedit a fi cea mai relevantă metodă pentru specificul practic și aplicativ al cursului la care este implementată; precum și a setului de instrumente TIC testate și validate de autor pentru implementarea eficientă a clasei inversate. |
||||||
Cuvinte-cheie clasa inversată, instrumente TIC, metodă, flipped classroom, ICT tools, Method |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Popovici, I.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Metoda clasei inversate și instrumente TIC pentru implementarea ei eficientă </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-88-104-3</relatedIdentifier> <subjects> <subject>clasa inversată</subject> <subject>instrumente TIC</subject> <subject>metodă</subject> <subject>flipped classroom</subject> <subject>ICT tools</subject> <subject>Method</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.02:004</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul de față prezintă rezultatele cercetării teoretice realizate în vederea determinării unei metode de livrare eficientă, interactivă, flexibilă și individualizată a cunoștințelor teoretice pe care este fundamentat un curs universitar cu specific practic și aplicativ, prin valorificarea potențialului bogat al instrumentelor TIC existente, cu scopul de a dedica tot timpul alocat orelor de contact direct (seminar/laborator) pentru realizarea diverselor activități practice, învățării interactive și individualizate, aplicării teoriei și conceptelor expuse în materialele teoretice studiate, discutării informației oferite de profesor, utilizării diverselor tehnici pedagogice, precum rezolvarea în grup a problemelor complexe, simulări, jocuri educaționale, studii de caz și discuții de grup în vederea unei înțelegeri cât mai profunde a subiectului studiat. În acest context, lucrarea de față conține o descriere detaliată a metodei clasa inversată (Flipped Classroom) care s-a dovedit a fi cea mai relevantă metodă pentru specificul practic și aplicativ al cursului la care este implementată; precum și a setului de instrumente TIC testate și validate de autor pentru implementarea eficientă a clasei inversate.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article presents the results of the theoretical research carried out in order to determine an efficient, interactive, flexible and individualized delivery method of theoretical knowledge on which a university course with practical and applied specifics is based, by capitalizing on the rich potential of existing ICT tools, with the aim of to dedicate all the time allocated to direct contact hours (seminar/laboratory) to carry out various practical activities, interactive and individualized learning, applying the theory and concepts presented in the theoretical materials studied, discussing the information provided by the teacher, using various pedagogical techniques, such as solving in groups of complex problems, simulations, educational games, case studies and group discussions for a deeper understanding of the studied subject. In this context, the present paper contains a detailed description of the Flipped Classroom method, which proved to be the most relevant method for the practical and applied specifics of the course in which it is implemented; as well as the ICT toolkit tested and validated by the author for effective implementation of the flipped classroom.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>