Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-17 13:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.013+316.356.2 (1) |
Kinds of school providing general education (2132) |
Social structure. Society as a social system (1015) |
![]() BEȘU, Ana-Maria. Familia factor cu impact decisiv în dezvoltarea comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică. In: Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane, Ed. 3, 12 mai 2023, Chișinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediția 3, pp. 190-199. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane Ediția 3, 2023 |
||||||
Conferința "Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane" 3, Chișinău, Moldova, 12 mai 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.013+316.356.2 | ||||||
Pag. 190-199 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Familia este un factor crucial în dezvoltarea compor-tamentului prosocial la copiii de vârstă școlară mică. Prin modelarea, comunicarea și consolidarea părinților, copiii învață să adopte valori și comportamente prosociale, cum ar fi bunătatea, empatia și cooperarea, care sunt esențiale pentru bunăstarea lor socială și emoțională. Acest ar-ticol analizează rolul familiei în promovarea comportamentului proso-cial la copiii de vârstă școlară, subliniind importanța căldurii părinților, a receptivității și a sprijinului în promovarea rezultatelor pozitive. În plus, trece în revistă cercetările contemporane privind intervențiile ba-zate pe familie care vizează îmbunătățirea comportamentului prosoci-al la copii și discută implicații practice pentru părinți, educatori și fac-tori de decizie politică. |
||||||
Cuvinte-cheie familie, comportament prosocial, elevi de vârstă şcolară mică, modelare parentală, comunicare, recompensare, family, prosocial behavior, young school students, parental modeling, communication, reward |
||||||
|