Articolul precedent |
Articolul urmator |
103 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 14:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[159.942.5+316.77]-053.2+37.015.3 (1) |
Psychology (3416) |
Sociology of culture. Cultural context of social life (791) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3950) |
SM ISO690:2012 ȚURCAN-BALŢAT, Lilia, BÎRSAN, Elena. The affective problems of children in the communicationof emotions. In: Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024, 16 februarie 2024, Buzău. Buzău: Mini Print, 2024, pp. 88-93. ISBN 978-630-6637-04-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024 2024 | ||||||
Simpozionul "Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare" Buzău, Moldova, 16 februarie 2024 | ||||||
|
||||||
CZU: [159.942.5+316.77]-053.2+37.015.3 | ||||||
Pag. 88-93 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Exigenţele de calitate a sec. XXI solicită formarea unor generaţii de copii echilibraţi emoţional, armonios dezvoltaţi, purtători a valorilor autentice durabile, a modelelor sociale competitive, a stilurilor şi atitudinilor comportamentale civilizate. Începând cu primii săi ani de viață, educația afectivă a copilului constituie o sarcină foarte importantă, într-un anumit sens mai însemnată chiar și decât educația lui intelectuală, căci gradul însușirii de către copil a noilor cunoștințe și priceperi, precum și scopurile concrete, pentru care le va folosi ulterior, depind în mare măsură de caracterul atitudinii copilului față de oameni și față de mediul înconjurător. |
||||||
Cuvinte-cheie afectivitate, copii, Inteligenţa emoţională, educaţie, affectivity, children, emotional intelligence, education |
||||||
|