Articolul precedent |
Articolul urmator |
86 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 12:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.3 (129) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (606) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Adriana. Optimizarea comunicării la elevii cu dizabilitate senzorială. In: Securitatea psihologică la copii în perioadă de criză, 22 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 131-135. ISBN 978-9975-46-824-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Securitatea psihologică la copii în perioadă de criză 2023 | ||||||
Conferința "Securitatea psihologică la copii în perioadă de criză" Chişinău, Moldova, 22 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.3 | ||||||
Pag. 131-135 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt enumerate modalitățile de optimizare a comunicării la elevii cu dizabilitate senzorială. Un copil care și-a pierdut auzul, vederea în copilărie se găsește într-o situație diferită față de cei tipici. Dificultățile de comunicare izolează copiii cu dizabilitate senzorială de cei tipici. Acesta este motivul apariției unor dificultăți specifice în dezvoltarea comunicării și a trăsăturilor de personalitate ale copilului. Printre principalele sarcini ale educației și dezvoltării copiilor cu dizabilitate senzorială la vârsta școlară se numără dezvoltarea abilităților de comunicare, formarea abilităților de utilizare a tehnologiilor de acces, ce permite accesul la curriculum și care facilitează dezvoltarea comunicării. |
||||||
Cuvinte-cheie optimizare, dificultăţi, comunicare, dizabilitate senzorială, auz, vedere, optimization, difficulties, communication, sensory disability, hearing, vision |
||||||
|