Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-09 21:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (507) |
Organization of instruction (560) |
![]() STRATAN, Victoria. Factorii perturbatori în evaluare versus căi de estompare. In: Educația și învățământul extrașcolar în Republica Moldova: statu quo și perspective, Ed. 1, 9-10 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, pp. 36-50. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația și învățământul extrașcolar în Republica Moldova: statu quo și perspective 2023 | ||||||
Conferința "Educația și învățământul extrașcolar în Republica Moldova: statu quo și perspective" 1, Chişinău, Moldova, 9-10 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 36-50 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Disfuncţiile în evaluare sunt facilitate de diverşi factori, care intervin atât în conduita cadrului didactic, cât şi în cea a educabilului. Articolul oglindește principalele cauze și factori perturbatori în evaluare. Sunt schematizate cele mai frecvente distorsiuni ce ţin de personalitatea evaluatorului, se conturează curentele de opinie privind explicarea şi justificarea disfuncţiilor evaluative. Pentru evitarea și combaterea unor astfel de situaţii, sunt propuse variate soluţii, care reduc divergenţele şi estompează efectul distorsiunilor în cadrul procesului de evaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, factori perturbatori, distorsiuni evaluative, personalitatea evaluatorului, evaluation, disturbing factors, evaluative distortions, personality of the evaluator |
||||||
|