Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
179 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 18:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (741) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 GLOBA, Angela, BAGRIN, Diana. Mărirea dimensiunii aplicative a conținuturilor educaționale – catalizator al motivației pentru învățare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 2(32), pp. 115-125. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v32i2.115-125 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 2(32) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v32i2.115-125 | |||||||
CZU: 37.015.3 | |||||||
Pag. 115-125 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul este axat pe analiza calitativă a cercetărilor referitor la motivația pentru învățare a elevilor. Sunt scoase în evidență nivelurile integrării curriculare care se referă la multidisciplinaritate, interdisciplinaritate şi transdisciplinaritate vis-à-vis de învățarea monodisciplinară. În același timp, articolul reflectă rezultatele studiului demarat de autori privind motivația de învățare a Informaticii a elevilor liceeni sub aspectul măririi dimensiunii aplicative a conținuturilor curriculare cu aplicarea metodelor sociologice de cercetare. |
|||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, competenţă, succes academic, strategii de motivare, motivaţie intrinsecă, motivaţie extrinsecă, interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, motivation, competence, academic success, motivation strategies, intrinsic motivation, extrinsic motivation, interdisciplinarity, transdisciplinarity |
|||||||
|