Articolul precedent |
Articolul urmator |
275 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 12:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (762) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4065) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, SCUTARU, Albina. Interconexiunea sinergică a activității agenților educaționali – condiție prioritară în asigurarea bunăstării copilului. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 248-256. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 248-256 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat elucidează realitatea implementării prevederilor documentelor de politici educaționale axate pe asigurarea bunăstării copilului, per ansamblu, implicit în Republica Moldova. Se argumenteză că interconexiunea sinergică a activităților agenților educaționali prezintă o condiție prioritară în satisfacerea necesităţilor copilului în toate domeniile importante pentru creşterea și dezvoltarea armonioasă a acestuia. În calitate de reper epistemologic pentru abordarea argumentată a acțiunilor agenților educaționali din cadrul parteneriatului intersectorial axat pe asigurarea bunăstării copilului a fost valorificată teoria conexionistă , apreciată pertinentă și sugerativă pentru contextul dat al cercetării. |
||||||
Cuvinte-cheie bunăstare, interconexiune, copil, teorie conexionistă., well-being, interconnectedness, child, connectionist theory |
||||||
|