Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-20 15:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (762) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4067) |
![]() BOTNARI, Valentina, SCUTARU, Albina. Interconexiunea sinergică a activității agenților educaționali – condiție prioritară în asigurarea bunăstării copilului. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 248-256. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 248-256 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat elucidează realitatea implementării prevederilor documentelor de politici educaționale axate pe asigurarea bunăstării copilului, per ansamblu, implicit în Republica Moldova. Se argumenteză că interconexiunea sinergică a activităților agenților educaționali prezintă o condiție prioritară în satisfacerea necesităţilor copilului în toate domeniile importante pentru creşterea și dezvoltarea armonioasă a acestuia. În calitate de reper epistemologic pentru abordarea argumentată a acțiunilor agenților educaționali din cadrul parteneriatului intersectorial axat pe asigurarea bunăstării copilului a fost valorificată teoria conexionistă , apreciată pertinentă și sugerativă pentru contextul dat al cercetării. |
||||||
Cuvinte-cheie bunăstare, interconexiune, copil, teorie conexionistă., well-being, interconnectedness, child, connectionist theory |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-179590</doi_batch_id> <timestamp>1719012568</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <isbn>978-9975-46-732-2.</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Interconexiunea sinergică a activității agenților educaționali – condiție prioritară în asigurarea bunăstării copilului</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Valentina</given_name> <surname>Botnari</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Albina</given_name> <surname>Scutaru</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <pages> <first_page>248</first_page> <last_page>256</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>