Interconexiunea sinergică a activității agenților educaționali – condiție prioritară în asigurarea bunăstării copilului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
222 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 11:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (708)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
BOTNARI, Valentina, SCUTARU, Albina. Interconexiunea sinergică a activității agenților educaționali – condiție prioritară în asigurarea bunăstării copilului. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 248-256. ISBN 978-9975-46-732-2..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :"
1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022

Interconexiunea sinergică a activității agenților educaționali – condiție prioritară în asigurarea bunăstării copilului

The synergistic interconnection of the activity of educational agents - a priority condition in ensuring the well-being of the child

CZU: 37.015.3

Pag. 248-256

Botnari Valentina, Scutaru Albina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2023


Rezumat

Articolul dat elucidează realitatea implementării prevederilor documentelor de politici educaționale axate pe asigurarea bunăstării copilului, per ansamblu, implicit în Republica Moldova. Se argumenteză că interconexiunea sinergică a activităților agenților educaționali prezintă o condiție prioritară în satisfacerea necesităţilor copilului în toate domeniile importante pentru creşterea și dezvoltarea armonioasă a acestuia. În calitate de reper epistemologic pentru abordarea argumentată a acțiunilor agenților educaționali din cadrul parteneriatului intersectorial axat pe asigurarea bunăstării copilului a fost valorificată teoria conexionistă , apreciată pertinentă și sugerativă pentru contextul dat al cercetării.

The given article elucidates the reality of the implementation of the provisions of educational policy documents focused on ensuring the well-being of the child, as a whole, implicitly in the Republic of Moldova. It is argued that the synergistic interconnection of the activities of the educational agents presents a priority condition in satisfying the child's needs in all important areas for his harmonious growth and development. As an epistemological landmark for the reasoned approach to the actions of educational agents within the intersectoral partnership focused on ensuring the well-being of the child, the connectionist theory was used, deemed pertinent and suggestive for the given context of the research.

Cuvinte-cheie
bunăstare, interconexiune, copil, teorie conexionistă.,

well-being, interconnectedness, child, connectionist theory