Evaluarea – strategie de formare a competențelor artistico-plastice la elevii din ciclul primar
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
269 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-05 18:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.036:371.26 (1)
Kinds of school providing general education (2016)
SM ISO690:2012
BRIŢCHI, Aliona. Evaluarea – strategie de formare a competențelor artistico-plastice la elevii din ciclul primar. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 228-234. ISBN 978-9975-161-32-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a, 2022
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022

Evaluarea – strategie de formare a competențelor artistico-plastice la elevii din ciclul primar

Evaluation – artistic-plastic skills training strategy for primary students

CZU: 373.3.036:371.26

Pag. 228-234

Briţchi Aliona
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 14 martie 2023


Rezumat

Articolul definește evaluarea ca strategie de dezvoltare a competențelor școlare în cadrul orelor de educație plastică. Dezvăluie avantajele evaluării criteriale prin descriptori a produselor educaționale, efectuate în baza obiectivelor de evaluare prin intermediul probelor tradiţionale și complementare de evaluare.

The article defines evaluation as a strategy for the development of school competencies in plastic education classes. Reveals the advantages of the criterion assessment through descriptors of the educational products, carried out based on the evaluation objectives through traditional and complementary evaluation samples.

Cuvinte-cheie
evaluare, competențe, proces, produs educaţional, strategii de evaluare,

evaluation, competencies, process, educational product, evaluation strategies