Articolul precedent |
Articolul urmator |
269 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 18:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.036:371.26 (1) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 BRIŢCHI, Aliona. Evaluarea – strategie de formare a competențelor artistico-plastice la elevii din ciclul primar. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 228-234. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.036:371.26 | ||||||
Pag. 228-234 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul definește evaluarea ca strategie de dezvoltare a competențelor școlare în cadrul orelor de educație plastică. Dezvăluie avantajele evaluării criteriale prin descriptori a produselor educaționale, efectuate în baza obiectivelor de evaluare prin intermediul probelor tradiţionale și complementare de evaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, competențe, proces, produs educaţional, strategii de evaluare, evaluation, competencies, process, educational product, evaluation strategies |
||||||
|