Articolul precedent |
Articolul urmator |
254 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 22:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:159.942 (3) |
Organization of instruction (533) |
Psychology (3398) |
SM ISO690:2012 ŞOVA, Tatiana, BOROZAN, Maia. Dimensiuni actuale în abordarea managementului conflictelor pedagogice. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 154-161. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091:159.942 | ||||||
Pag. 154-161 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă un demers investigațional al factorilor generatori de conflicte pedagogice de natură intrapersonală și interpersonală ce stimulează dezvoltarea profesională și personală, dar în același timp constituie un blocaj serios în comunicarea pedagogică. Sunt evidențiate strategii de soluționare constructivă a conflictelor pedagogice prin manifestarea culturii emoționale, prin afirmarea profesionalismului pedagogic, prin valorificarea resurselor interpersonale și a celor intrapersonale și prin gestionarea eficientă a stresului la locul de muncă. |
||||||
Cuvinte-cheie conflicte pedagogice, factori interpersonali, factori intrapersonali, cultură emoţională, stres profesional, dezvoltare profesională, dezvoltare personală, pedagogical conflicts, interpersonal factors, intrapersonal factors, emotional culture, professional stress, Professional development, personal development |
||||||
|