Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
242 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-25 16:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5:371.214.114+004 (1) |
Kinds of school providing general education (2016) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4184) |
SM ISO690:2012 CERNEI, Andriana. Premise pentru formarea la elevii-liceeni a competenței de realizare a experiențelor în științele umanistice. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 3(29), pp. 129-133. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.129-133 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(29) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.129-133 | ||||||
CZU: 373.5:371.214.114+004 | ||||||
Pag. 129-133 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi, tot mai des este vehiculată ideea trecerii de la instruirea tradiţională la învățarea bazată pe cercetare – premisă pentru formarea competenței de realizare a experiențelor în științele umanistice care are ca scop integrarea organică a elevului în societatea bazată pe cunoaștere. Fiind o metodă didactică bazată pe experienţă, în contextul acesteia elevul învaţă să aplice în practică cunoştinţele teoretice obținute în sala de clasă, acţionând pertinent, individual sau în grupuri, la rezolvarea problemelor identificate în societate. În acest context, învăţarea prin cercetare este aceea care oferă oportunităţi de dezvoltare cumulativă a cunoştinţelor, înţelegerea lor, dezvoltând astfel motivația și interesul elevilor față de ştiinţă. |
||||||
Cuvinte-cheie informatica, curriculum, realizarea experimentelor, științe umanistice, cercetare, competenţă, educaţie, informatics, curriculum, conducting experiments, humanities, research, competence, education |
||||||
|