IBN
Close
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2012
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-20 12:18
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 4 / 2023  (4 din 4)12    CZU
 2023  (4 din 4)68    
Nr. 4(34) 12CZU
Nr. 3(33) 18CZU
Nr. 2(32) 17CZU
Nr. 1(31) 21CZU
 2022  (4 din 4)75    
Nr. 4(30) 20CZU
Nr. 3(29) 20CZU
Nr. 2(28) 18CZU
Nr. 1(27) 17CZU
 2021  (4 din 4)66    
Nr. 4(26) 15CZU
Nr. 3(25) 17CZU
Nr. 2(24) 17CZU
Nr. 1(23) 17CZU
 2020  (4 din 4)77    
Nr. 4(22) 22CZU
Nr. 3(21) 19CZU
Nr. 2(20) 18CZU
Nr. 1(19) 18CZU
 2019  (4 din 4)74    
Nr. 4(18) 15CZU
Nr. 3(17) 19CZU
Nr. 2(16) 17CZU
Nr. 1(15) 23CZU
 2018  (3 din 4)62    
Nr. 3(14) 21CZU
Nr. 2(13) 19CZU
Nr. 1(12) 22CZU
 2017  (2 din 4)53    
Nr. 2(11) 27CZU
Nr. 1(10) 26CZU
 2016  (2 din 4)40    
Nr. 2(9) 20CZU
Nr. 1(8) 20CZU
 2015  (2 din 4)23    
Nr. 2(7) 12CZU
Nr. 1(6) 11CZU
 2014  (2 din 4)23    
Nr. 2(5) 12CZU
Nr. 1(4) 11CZU
 2013  (2 din 4)48    
Nr. 2(3) 28CZU
Nr. 1(2) 20CZU
 2012  (1 din 4)21    
Nr. 1 21CZU
imagine

pISSN: 1857-0623
eISSN: 2587-3636
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Acta et Commentationes, Sciences of Education
Categoria:
  • B (28.02.2020-28.02.2024)
  • C (01.02.2018-28.02.2019)
  • C (28.02.2017-31.01.2018)

Revista științifică Acta et Commentationes, seria Științe ale Educației este o publicaţie periodică, a cărei scop este oglindirea şi dezvoltarea fenomenului ştiinţific modern din domeniul Științelor ale Educației (Pedagogie și Didactica științelor); diseminarea rezultatelor cercetărilor științifice de performanţă (fundamentale şi aplicative); dezvoltarea și implementarea noilor tehnologii didactice (strategii și metode), axate în special pe tehnologiile informaționale și comunicaționale în scopul utilizării lor inovaţionale; abordarea şi elucidarea problemelor investigaţionale de profil educațional. Revista are următoarele obiective: - Publicarea și diseminarea rezultatelor științifice valoroase obținute de cercetătorii Universității de Stat din Tiraspol (cu sediul la Chișinău) și din alte instituții din țară și de peste hotare; - Extinderea relațiilor sub aspect științific și editorial cu instituții de profil din țară și de peste hotare în scopul devenirii unei reviste științifice de prestigiu pe plan național și internațional; - Includerea revistei științifice Acta et Commentationes, seria Științe ale Educației în baze de date naționale și internaționale.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2012 - 2023
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUJELDOI
Articole630527979183236211319
Volume34607202939
Total66458869921262

Vizualizări   780Descărcări   43

Conţinutul numărului de revistă

Concepția cursului universitar „Didactica Informaticii” 7-20

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.7-20

CZU: 37.02:378.147+004

Cabac Valeriu
Utilizarea logicii și algebrei la rezolvarea problemelor cu text 21-31

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.21-31

CZU: 372.851:510.65+512.5

Lupu Ilie
Aspecte metodologice privind explicitarea programării predicțiilor în cadrul disciplinei inteligența artificială 32-41

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.32-41

CZU: 37.016[004+004.42]:373.5

Braicov Andrei
Vogue of leadership research: a bibliometric analysis 42-54

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.42-54

CZU: [001.8/)+001.81]

Iddagoda Anuradha , Dissanayake Hiranya , Abeysinghe Rohitha
Анализ математической компетeнтности студентов технического профиля 55-61

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.55-61

CZU: 37.042.2:51+37.018.43:371.212

Деткова Анна
Diminuarea emoțiilor negative la adolescenți în condiții experimentale 62-70

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.62-70

CZU: 159.922.8+159.9.019.4:37.013.75

Racu Iulia , Stanciu Mirela
Gândirea științifică în științele reale și umanistice 71-80

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.71-80

CZU: 159.955:001+371.12

Sanduleac Sergiu
Conceptul și metodologia evaluării performanțelor în dansul sportiv 81-89

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.81-89

CZU: 371.26:78

Varnacova Eleonora , Guţu Zoia
Diminuarea stresului perceput în pregătirea competițională a sportivilor adolescenți prin tehnici de relaxare 90-102

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.90-102

CZU: 159.922.8:159.942.5+796

Nicolescu Alexandra-Cristina , Glavan Aurelia
Recomandări psihopedagogice de reeducare a persoanelor predispuse spre infracționalitate din cauza stresului termic (frigul) și suport psihopedagogic pentru potențialele victime 103-107

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.103-107

CZU: 37.015.3+159.922.7:159.942.5+343.3/.7

Cebotari Stanislav
Aspecte metodologice privind prelucrarea datelor experimentale pedagogice aplicând criteriile φ*- Fisher și U-Mann-Whitney 108-118

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.108-118

CZU: 378:37.013.75+519.17

Bostan Marina
Instrumente didactice online - parte componentă a integrării TIC la instruirea matematicii în liceu 119-128

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.119-128

CZU: 372.851+004:373.5

Druţa Rodica
Premise pentru formarea la elevii-liceeni a competenței de realizare a experiențelor în științele umanistice 129-133

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.129-133

CZU: 373.5:371.214.114+004

Cernei Andriana
Pedagogia culturii emoționale - știință a educației orientată spre formarea competențelor sociale 134-141

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.134-141

CZU: 37.013.43:159.942+316.6

Barbu Elena Gabriela
Un model al competenței manageriale în pedagogie. Competența managerială de bază – învățarea organizațională 142-151

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.142-151

CZU: 371.21:371.136+371.212

Bundă Carmen
Theoretical foundations of music therapy 152-158

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.152-158

CZU: 615.851:78

Jeleascova Svetlana
Textul literar – mijloc de formare a competenței textuale 159-164

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.159-164

CZU: 801.82:37.042.2

Midrigan Tatiana
Enhancing creative writing abilities in a foreign language learning process 165-168

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.165-168

CZU: 372.8811.135.1

Munteanu Svetlana , Tolico Doina
Dezvoltarea inițiativei și independenței la preadolescenți 169-176

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.169-176

CZU: 159.922.7:159.947

Niţa Lilia
Statutul epistemologic al pedagogiei validat la nivel de obiect de studiu specific – normativitate specifică – metodologie de cercetare specifică 177-185

DOI: 10.36120/2587-3636.v29i3.177-185

CZU: 001.8/)1:37.01+165

Sova Simona-Andreea