Entwicklung spezifischer kompetenzen zum lesen (lesetypen)
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
296 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-29 06:52
SM ISO690:2012
GÎRLEA, Olesea. Entwicklung spezifischer kompetenzen zum lesen (lesetypen). In: Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine, Ed. Ediţia a 7-a, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediţia VII, pp. 62-68. ISBN 978-9975-159-75-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine
Ediţia VII, 2022
Colocviul "Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine"
Ediţia a 7-a, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Entwicklung spezifischer kompetenzen zum lesen (lesetypen)


Pag. 62-68

Gîrlea Olesea
 
Liceul Teoretic „Mircea Eliade“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 noiembrie 2022


Rezumat

Articolul respectiv abordează problema eficientizării lecturii și a tipurilor de lectură, a conexiunii dintre textul scris și platformele educaționale, propune exerciții de lucru cu textul și materiale adiționale la disciplina limba germană. Autoarea face trimitere la cărțile Geheimnis im Hotel (nivelul A1), Ein Hundeleben (nivelul A1), Blauer Mond (A2) propuse spre lectură elevilor clasei a VI-a, a VII-a și a VIII-a de la Liceul Teoretic „Mircea Eliade”. În acord cu unitățile de competențe curriculare, autoarea își propune un demers de diversificare a procesului de lectură și de stimulare a elevilor spre o citire analitică.

Cuvinte-cheie
enunțuri cheie, tipuri de lectură, interpretare, curriculum, algoritm