Articolul precedent |
Articolul urmator |
296 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-29 06:52 |
SM ISO690:2012 GÎRLEA, Olesea. Entwicklung spezifischer kompetenzen zum lesen (lesetypen). In: Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine, Ed. Ediţia a 7-a, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediţia VII, pp. 62-68. ISBN 978-9975-159-75-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine Ediţia VII, 2022 |
||||||
Colocviul "Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine" Ediţia a 7-a, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 62-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul respectiv abordează problema eficientizării lecturii și a tipurilor de lectură, a conexiunii dintre textul scris și platformele educaționale, propune exerciții de lucru cu textul și materiale adiționale la disciplina limba germană. Autoarea face trimitere la cărțile Geheimnis im Hotel (nivelul A1), Ein Hundeleben (nivelul A1), Blauer Mond (A2) propuse spre lectură elevilor clasei a VI-a, a VII-a și a VIII-a de la Liceul Teoretic „Mircea Eliade”. În acord cu unitățile de competențe curriculare, autoarea își propune un demers de diversificare a procesului de lectură și de stimulare a elevilor spre o citire analitică. |
||||||
Cuvinte-cheie enunțuri cheie, tipuri de lectură, interpretare, curriculum, algoritm |
||||||
|