Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-29 15:08 |
![]() ŞTEFAN, Mariana. Inspecția școlară ca factor de renovare socială a sistemului de învățământ. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 345-353. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 345-353 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Dinamica lumii contemporane impune o nouă paradigmă conceptuală a evoluţiei sociale care consideră dezvoltarea umană prioritară în raport cu dezvoltarea economică şi plasează instituţia şcolară în categoria „indicatorilor” caracteristici abordarii evoluţiei Dinamica lumii contemporane impune o nouă paradigmă conceptuală a evoluţiei sociale care consideră dezvoltarea umană prioritară în raport cu dezvoltarea economică şi plasează instituţia şcolară în categoria „indicatorilor” caracteristici abordarii evoluţiei |
||||||
Cuvinte-cheie inspecție școlară, sistem de învățământ, eficienţă, calitate, school inspection, schooling system, efficiency, Quality |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Ştefan, M.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Inspecția școlară ca factor de renovare socială a sistemului de învățământ</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-393-5</relatedIdentifier> <subjects> <subject>inspecție școlară</subject> <subject>sistem de învățământ</subject> <subject>eficienţă</subject> <subject>calitate</subject> <subject>school inspection</subject> <subject>schooling system</subject> <subject>efficiency</subject> <subject>Quality</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Dinamica lumii contemporane impune o nouă paradigmă conceptuală a evoluţiei sociale care consideră dezvoltarea umană prioritară în raport cu dezvoltarea economică şi plasează instituţia şcolară în categoria „indicatorilor” caracteristici abordarii evoluţiei Dinamica lumii contemporane impune o nouă paradigmă conceptuală a evoluţiei sociale care consideră dezvoltarea umană prioritară în raport cu dezvoltarea economică şi plasează instituţia şcolară în categoria „indicatorilor” caracteristici abordarii evoluţiei</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The dynamics of the contemporary world impose a new conceptual paradigm of social evolution which considers human development as a priority in relation to economic development and places the school institution in the category of "indicators" characteristic of the approach of social evolution.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>