Inspecția școlară ca factor de renovare socială a sistemului de învățământ
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
276 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-29 15:08
SM ISO690:2012
ŞTEFAN, Mariana. Inspecția școlară ca factor de renovare socială a sistemului de învățământ. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 345-353. ISBN 978-9975-46-393-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol. 17, Partea 1, 2018
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018

Inspecția școlară ca factor de renovare socială a sistemului de învățământ


Pag. 345-353

Ştefan Mariana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 octombrie 2022


Rezumat

Dinamica lumii contemporane impune o nouă paradigmă conceptuală a evoluţiei sociale care consideră dezvoltarea umană prioritară în raport cu dezvoltarea economică şi plasează instituţia şcolară în categoria „indicatorilor” caracteristici abordarii evoluţiei Dinamica lumii contemporane impune o nouă paradigmă conceptuală a evoluţiei sociale care consideră dezvoltarea umană prioritară în raport cu dezvoltarea economică şi plasează instituţia şcolară în categoria „indicatorilor” caracteristici abordarii evoluţiei

The dynamics of the contemporary world impose a new conceptual paradigm of social evolution which considers human development as a priority in relation to economic development and places the school institution in the category of "indicators" characteristic of the approach of social evolution.

Cuvinte-cheie
inspecție școlară, sistem de învățământ, eficienţă, calitate,

school inspection, schooling system, efficiency, Quality

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Ştefan, M.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Inspecția școlară ca factor de renovare socială a sistemului de &icirc;nvățăm&acirc;nt</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2018</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-393-5</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>inspecție școlară</subject>
<subject>sistem de învățământ</subject>
<subject>eficienţă</subject>
<subject>calitate</subject>
<subject>school inspection</subject>
<subject>schooling system</subject>
<subject>efficiency</subject>
<subject>Quality</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2018</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Dinamica lumii contemporane impune o nouă paradigmă conceptuală a evoluţiei sociale care consideră dezvoltarea umană prioritară &icirc;n raport cu dezvoltarea economică şi plasează instituţia şcolară &icirc;n categoria &bdquo;indicatorilor&rdquo; caracteristici abordarii evoluţiei Dinamica lumii contemporane impune o nouă paradigmă conceptuală a evoluţiei sociale care consideră dezvoltarea umană prioritară &icirc;n raport cu dezvoltarea economică şi plasează instituţia şcolară &icirc;n categoria &bdquo;indicatorilor&rdquo; caracteristici abordarii evoluţiei</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The dynamics of the contemporary world impose a new conceptual paradigm of social evolution which considers human development as a priority in relation to economic development and places the school institution in the category of &quot;indicators&quot; characteristic of the approach of social evolution.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>