E-learningul și educația la distanță
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
257 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-10 17:09
SM ISO690:2012
ŞTEFAN, Elena Gabriela. E-learningul și educația la distanță. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 335-345. ISBN 978-9975-46-393-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol. 17, Partea 1, 2018
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018

E-learningul și educația la distanță


Pag. 335-345

Ştefan Elena Gabriela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 octombrie 2022


Rezumat

Abordarea învăţământului la distanţă, ca modalitate alternativă sau complementară de a face educaţie, porneşte de la asigurarea şi respectarea unor criterii de calitate în ceea ce priveşte aspectele pedagogice, academice, administrative, tehnice. Conceptul „pregătire pentru viaţă” a devenit redundant în perspectiva deschisă de uriaşele transformări din societate datorate schimbărilor tehnologice şi economice. Educaţia la distanţă este doar o expresie a acestei noi orientări spre consumator a diverselor instituţii de pregătire. Vom încerca să evidențiem particularitățile, avantajele și limitele acesteia. Noi auzim mereu vorbindu-se despre formarea la distanță, formarea on-line, e-learning, teleînvățământ, o multitudine de termeni cu semnificație aparent similară, care prezintă aspectele specifice ale unei noi tehnologii educative.

The approach of distance learning as an alternative or complementary way of doing education starts from ensuring and observing quality criteria in pedagogical, academic, administrative, technical aspects.The concept of training for life has become redundant in the open perspective of the huge transformations in society due to technological and economic change. Remote telepretation is only an expression of this new orientation towards the consumer of various training institutions.We will try to highlight its peculiarities, advantages and limitations. We always hear about distance learning, on-line training, e-learning, tele-learning, a multitude of seemingly similar terms that present the specific aspects of a new educational technology.

Cuvinte-cheie
învăţare, instruire asistată de calculator, pregătire pentru viaţă, educaţie la distanţă, reţeaua Internet, tehnologiile informaţiei şi comunicaţi,

learning, computer assisted training, lifelong learning, distance learning, Internet, information and communication technologies