Articolul precedent |
Articolul urmator |
257 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-10 17:09 |
SM ISO690:2012 ŞTEFAN, Elena Gabriela. E-learningul și educația la distanță. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 335-345. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 335-345 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea învăţământului la distanţă, ca modalitate alternativă sau complementară de a face educaţie, porneşte de la asigurarea şi respectarea unor criterii de calitate în ceea ce priveşte aspectele pedagogice, academice, administrative, tehnice. Conceptul „pregătire pentru viaţă” a devenit redundant în perspectiva deschisă de uriaşele transformări din societate datorate schimbărilor tehnologice şi economice. Educaţia la distanţă este doar o expresie a acestei noi orientări spre consumator a diverselor instituţii de pregătire. Vom încerca să evidențiem particularitățile, avantajele și limitele acesteia. Noi auzim mereu vorbindu-se despre formarea la distanță, formarea on-line, e-learning, teleînvățământ, o multitudine de termeni cu semnificație aparent similară, care prezintă aspectele specifice ale unei noi tehnologii educative. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, instruire asistată de calculator, pregătire pentru viaţă, educaţie la distanţă, reţeaua Internet, tehnologiile informaţiei şi comunicaţi, learning, computer assisted training, lifelong learning, distance learning, Internet, information and communication technologies |
||||||
|