Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 19:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.02 (50) |
Kinds of school providing general education (2141) |
![]() UNGUREANU, Nicoleta Alexandra. Crearea unui mediu de lucru eficient pentru desfășurarea cu succes a unei activități integrate. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 263-268. ISBN 978-9975-46-617-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022 | ||||||
Conferința "Educația privind drepturile copilului:" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.02 | ||||||
Pag. 263-268 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Through this article we aim to show the advantages of integrated activities in preschool education, while demonstrating that this didactic approach is one that resonates with the characteristics of contemporary society, a society in a continuous process of change and adaptation to new technological, climatic, biological, etc. realities. We will do this by showing at a theoretical level what “integrated activities” mean, what is the purpose of this teaching approach and how those activities can be applied in the classroom. |
||||||
Cuvinte-cheie education, integrated activities, preschool education, educators, educaţie, activități integrate, învăţământ preşcolar, educatori |
||||||
|