Creating an efficient working environment for the successful performance of an integrated activity
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
311 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-04 19:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.02 (50)
Kinds of school providing general education (2141)
SM ISO690:2012
UNGUREANU, Nicoleta Alexandra. Crearea unui mediu de lucru eficient pentru desfășurarea cu succes a unei activități integrate. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 263-268. ISBN 978-9975-46-617-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022
Conferința "Educația privind drepturile copilului:"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021

Creating an efficient working environment for the successful performance of an integrated activity

Crearea unui mediu de lucru eficient pentru desfășurarea cu succes a unei activități integrate

CZU: 373.2.02

Pag. 263-268

Ungureanu Nicoleta Alexandra
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 octombrie 2022


Rezumat

Through this article we aim to show the advantages of integrated activities in preschool education, while demonstrating that this didactic approach is one that resonates with the characteristics of contemporary society, a society in a continuous process of change and adaptation to new technological, climatic, biological, etc. realities. We will do this by showing at a theoretical level what “integrated activities” mean, what is the purpose of this teaching approach and how those activities can be applied in the classroom.

Prin acest articol ne propunem să arătăm avantajele activităților integrate în învățământul preșcolar, demonstrând totodată că această abordare didactică este una care rezonează cu caracteristicile societății contemporane, societate aflată într-un continuu proces de schimbare și adaptare la noile realități tehnologice, climaterice, biologice, etc. Vom face asta arătând la nivel teoretic ce înseamnă „activități integrate”, care este scopul acestei abordări didactice și cum pot fi aplicate la clasă activitățile respective.

Cuvinte-cheie
education, integrated activities, preschool education, educators,

educaţie, activități integrate, învăţământ preşcolar, educatori