Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-26 18:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.02 (50) |
Kinds of school providing general education (2143) |
![]() UNGUREANU, Nicoleta Alexandra. Crearea unui mediu de lucru eficient pentru desfășurarea cu succes a unei activități integrate. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 263-268. ISBN 978-9975-46-617-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022 | ||||||
Conferința "Educația privind drepturile copilului:" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.02 | ||||||
Pag. 263-268 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Through this article we aim to show the advantages of integrated activities in preschool education, while demonstrating that this didactic approach is one that resonates with the characteristics of contemporary society, a society in a continuous process of change and adaptation to new technological, climatic, biological, etc. realities. We will do this by showing at a theoretical level what “integrated activities” mean, what is the purpose of this teaching approach and how those activities can be applied in the classroom. |
||||||
Cuvinte-cheie education, integrated activities, preschool education, educators, educaţie, activități integrate, învăţământ preşcolar, educatori |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Ungureanu, N.</dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>Through this article we aim to show the advantages of integrated activities in preschool education, while demonstrating that this didactic approach is one that resonates with the characteristics of contemporary society, a society in a continuous process of change and adaptation to new technological, climatic, biological, etc. realities. We will do this by showing at a theoretical level what “integrated activities” mean, what is the purpose of this teaching approach and how those activities can be applied in the classroom.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='ro'><p>Prin acest articol ne propunem să arătăm avantajele activităților integrate în învățământul preșcolar, demonstrând totodată că această abordare didactică este una care rezonează cu caracteristicile societății contemporane, societate aflată într-un continuu proces de schimbare și adaptare la noile realități tehnologice, climaterice, biologice, etc. Vom face asta arătând la nivel teoretic ce înseamnă „activități integrate”, care este scopul acestei abordări didactice și cum pot fi aplicate la clasă activitățile respective.</p></dc:description> <dc:source>Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar () 263-268</dc:source> <dc:subject>education</dc:subject> <dc:subject>integrated activities</dc:subject> <dc:subject>preschool education</dc:subject> <dc:subject>educators</dc:subject> <dc:subject>educaţie</dc:subject> <dc:subject>activități integrate</dc:subject> <dc:subject>învăţământ preşcolar</dc:subject> <dc:subject>educatori</dc:subject> <dc:title>Crearea unui mediu de lucru eficient pentru desfășurarea cu succes a unei activități integrate</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>