Adaptarea instruirii studenților în învățarea online
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
216 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-23 09:49
SM ISO690:2012
LEUȚANU, Gabriela. Adaptarea instruirii studenților în învățarea online. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 2, 12-13 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2021, Ediția 2, pp. 73-78. ISBN 978-9975-46-583-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 2, 2021
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
2, Chisinau, Moldova, 12-13 noiembrie 2021

Adaptarea instruirii studenților în învățarea online

Adapting student training in online learning


Pag. 73-78

Leuțanu Gabriela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 octombrie 2022


Rezumat

During this pandemic period, both teachers and students had to adapt to new trends to deepen their study disciplines. If the students from the primary cycle assimilate knowledge of general culture, in the university education they give their interest for the study channeling the information’s towards the professional specialization. During university education students have developed their personality to a greater extent than the little ones, who are at another stage of the way of thinking. If before this phenomenological period they used technology mostly to interact socially, now they give a new connotation to technology. Ideally, it should combine this way of online learning with practical applications through technology, applications that motivate the student's creativity and involvement at any age. The teacher has the special role of maintaining them at the level of motivational interest, being necessary the innovative technical endowment at the teaching place and the adaptation of the lesson plans to the teaching environment.

În această perioadă de pandemie, atât cadrele didactice cât și studenții au fost nevoiți să se adapteze noilor tendințe de a aprofunda disciplinele de studiu. Dacă elevii din ciclul primar asimilează cunoștințe de cultură generală, în învățământul universitar își dau interesul pentru studiu canalizând infoemațiile spre specializarea profesională. Elevii și studenții din învățământul universitar au dezvoltată personalitatea într-o mai mare măsură față de cei mici, care sunt la o altă etapă a modalității de gândire. Dacă înainte de această perioadă fenomenologică utilizau tehnologia în cea mai mare parte pentru a interacționa social, acum îi dau o nouă conotație tehnologiei. Ideal ar fi să îmbine acest mod de învățare online cu aplicații practice prin intermediul tehnologiei, aplicații care să îi motiveze creativitatea și implicarea elevului în orice etapă de vârstă. Cadrul didactic are deosebitul rol de a-i menține la cota de interes motivațional, fiind necesară dotarea tehnică inovativă la locul de predare și adaptarea planurilor de lecții mediului de predare.

Cuvinte-cheie
innovation, technology, knowledge, motivation.,

innovation, technology, knowledge, motivation.