Assessment: ITS Role for Future Teachers
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
274 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-01 18:52
SM ISO690:2012
MASCALIUC, Victoria. Assessment: ITS Role for Future Teachers. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 149-150. ISBN 978-9975-50-069-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale"
Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011

Assessment: ITS Role for Future Teachers


Pag. 149-150

Mascaliuc Victoria
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 28 iulie 2022


Rezumat

Articolul în cauză se axează pe procesul de evaluare. Evaluarea este un proces foarte important în devenirea tînărului specialist. În limba engleză se vehiculează cu doi termeni foarte apropiaţi la înţeles. Cf. Evaluation, assessment. Ambii termeni sînt folosiţi cu mare succes. Evaluation, totuşi, este mai larg, pentru că redă procesul de comparare a cunoştinţelor într-un grup, „assessment” are legătură cu controlul cunoştinţelor în dependenţă de nişte criterii. Evaluarea e foarte importantă şi necesară pentru viitorul specialist.

The process of education is a very difficult one. It consists of many elements. Today a good teacher is a good psychologist, a knowledgeable and a polite person and a. All these features are still not enough today. A good teacher should be a good evaluator. The evaluation is the final and one of the most important criterions that is necessary to add to the image of a good teacher.

Cuvinte-cheie
profesor, cunoştinţe, evaluare, „assessment”, „evaluation”, compararea cunoştinţelor, evaluare în grup, criterii de evaluare, tînărul specialist, limba engleză,

a teacher, knowledge, assessment, evaluation, comparing knowledge, group evaluation, evaluation criteria, a young teacher, English