Articolul precedent |
Articolul urmator |
287 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-01 18:52 |
SM ISO690:2012 MASCALIUC, Victoria. Assessment: ITS Role for Future Teachers. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 149-150. ISBN 978-9975-50-069-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012 | ||||||
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale" Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 149-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul în cauză se axează pe procesul de evaluare. Evaluarea este un proces foarte important în devenirea tînărului specialist. În limba engleză se vehiculează cu doi termeni foarte apropiaţi la înţeles. Cf. Evaluation, assessment. Ambii termeni sînt folosiţi cu mare succes. Evaluation, totuşi, este mai larg, pentru că redă procesul de comparare a cunoştinţelor într-un grup, „assessment” are legătură cu controlul cunoştinţelor în dependenţă de nişte criterii. Evaluarea e foarte importantă şi necesară pentru viitorul specialist. |
||||||
Cuvinte-cheie profesor, cunoştinţe, evaluare, „assessment”, „evaluation”, compararea cunoştinţelor, evaluare în grup, criterii de evaluare, tînărul specialist, limba engleză, a teacher, knowledge, assessment, evaluation, comparing knowledge, group evaluation, evaluation criteria, a young teacher, English |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Mascaliuc, V.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='en'>Assessment: ITS Role for Future Teachers</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2012</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-50-069-2</relatedIdentifier> <subjects> <subject>profesor</subject> <subject>cunoştinţe</subject> <subject>evaluare</subject> <subject>„assessment”</subject> <subject>„evaluation”</subject> <subject>compararea cunoştinţelor</subject> <subject>evaluare în grup</subject> <subject>criterii de evaluare</subject> <subject>tînărul specialist</subject> <subject>limba engleză</subject> <subject>a teacher</subject> <subject>knowledge</subject> <subject>assessment</subject> <subject>evaluation</subject> <subject>comparing knowledge</subject> <subject>group evaluation</subject> <subject>evaluation criteria</subject> <subject>a young teacher</subject> <subject>English</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2012</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul în cauză se axează pe procesul de evaluare. Evaluarea este un proces foarte important în devenirea tînărului specialist. În limba engleză se vehiculează cu doi termeni foarte apropiaţi la înţeles. Cf. Evaluation, assessment. Ambii termeni sînt folosiţi cu mare succes. Evaluation, totuşi, este mai larg, pentru că redă procesul de comparare a cunoştinţelor într-un grup, „assessment” are legătură cu controlul cunoştinţelor în dependenţă de nişte criterii. Evaluarea e foarte importantă şi necesară pentru viitorul specialist.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The process of education is a very difficult one. It consists of many elements. Today a good teacher is a good psychologist, a knowledgeable and a polite person and a. All these features are still not enough today. A good teacher should be a good evaluator. The evaluation is the final and one of the most important criterions that is necessary to add to the image of a good teacher.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>