Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-13 19:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942:392.34-054.2 (1) |
Psychology (3512) |
Customs, manners, usage in private life (272) |
![]() SANDA, Olguţa. Emoționalitatea și inteligența emoțională la copii. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 452-454. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942:392.34-054.2 | ||||||
Pag. 452-454 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Emoțiile noastre constituie factori care ne influențează cel mai mult modul în care reacționăm, luăm decizii, ne raportăm la propriul sistem de valori și, nu în ultimul rând, comunicăm cu ceilalți. Astfel, dacă reușim să ne controlăm emoțiile, putem avea lucrurile sub control. Emoțiile se definesc ca stări afective, de scurtă durată, care traduc un specific al relațiilor cu un obiect sau o situație, deci au un caracter situațional (Andrei Cosmovici). Emoțiile pot fi declanșate de o împrejurare reală sau de una imaginară (gândul că mereu cineva te urmărește poate speria o persoană să nu mai umble în plină noapte singură pe drum). Intensitatea lor e foarte variată: poate fi vagă, mijlocie, dar și foarte mare, zguduind întregul organism [3, p. 56]. |
||||||
Cuvinte-cheie emoţie, Inteligenţa emoţională, educaţie, emotion, emotional intelligece, education |
||||||
|