Emoționalitatea și inteligența emoțională la copii
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
391 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-13 19:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942:392.34-054.2 (1)
Psychology (3512)
Customs, manners, usage in private life (272)
SM ISO690:2012
SANDA, Olguţa. Emoționalitatea și inteligența emoțională la copii. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 452-454. ISBN 978-9975-76-394-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferința științifică studențească cu participare internațională
Ediția LXXI, 2022
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională"
Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022

Emoționalitatea și inteligența emoțională la copii

CZU: 159.942:392.34-054.2

Pag. 452-454

Sanda Olguţa12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Tehnologic „Sfântul Mucenic Sava” din Berca, Buzău, România
 
 
Disponibil în IBN: 12 iulie 2022


Rezumat

Emoțiile noastre constituie factori care ne influențează cel mai mult modul în care reacționăm, luăm decizii, ne raportăm la propriul sistem de valori și, nu în ultimul rând, comunicăm cu ceilalți. Astfel, dacă reușim să ne controlăm emoțiile, putem avea lucrurile sub control. Emoțiile se definesc ca stări afective, de scurtă durată, care traduc un specific al relațiilor cu un obiect sau o situație, deci au un caracter situațional (Andrei Cosmovici). Emoțiile pot fi declanșate de o împrejurare reală sau de una imaginară (gândul că mereu cineva te urmărește poate speria o persoană să nu mai umble în plină noapte singură pe drum). Intensitatea lor e foarte variată: poate fi vagă, mijlocie, dar și foarte mare, zguduind întregul organism [3, p. 56].

Our emotions are the factors that most influence the way we react, make decisions, relate to our own value system, and last but not least, communicate with others. Thus, if we manage to control our emotions, we can have things under control. Emotions are defined as short-term emotional states that translate a specific relationship with an object or situation, so they have a situational character (Andrei Cosmovici). Emotions can be triggered by a real circumstance or an imaginary one (the thought that someone is always following you may scare a person from walking alone in the middle of the night). Their intensity is very varied: it can be vague, medium, but also very high, shaking the whole body. [3, p. 56].

Cuvinte-cheie
emoţie, Inteligenţa emoţională, educaţie,

emotion, emotional intelligece, education