Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-13 19:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942:392.34-054.2 (1) |
Psychology (3516) |
Customs, manners, usage in private life (272) |
![]() . Emoționalitatea și inteligența emoțională la copii. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 452-454. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942:392.34-054.2 | ||||||
Pag. 452-454 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Emoțiile noastre constituie factori care ne influențează cel mai mult modul în care reacționăm, luăm decizii, ne raportăm la propriul sistem de valori și, nu în ultimul rând, comunicăm cu ceilalți. Astfel, dacă reușim să ne controlăm emoțiile, putem avea lucrurile sub control. Emoțiile se definesc ca stări afective, de scurtă durată, care traduc un specific al relațiilor cu un obiect sau o situație, deci au un caracter situațional (Andrei Cosmovici). Emoțiile pot fi declanșate de o împrejurare reală sau de una imaginară (gândul că mereu cineva te urmărește poate speria o persoană să nu mai umble în plină noapte singură pe drum). Intensitatea lor e foarte variată: poate fi vagă, mijlocie, dar și foarte mare, zguduind întregul organism [3, p. 56]. |
||||||
Cuvinte-cheie emoţie, Inteligenţa emoţională, educaţie, emotion, emotional intelligece, education |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator></dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Emoțiile noastre constituie factori care ne influențează cel mai mult modul în care reacționăm, luăm decizii, ne raportăm la propriul sistem de valori și, nu în ultimul rând, comunicăm cu ceilalți. Astfel, dacă reușim să ne controlăm emoțiile, putem avea lucrurile sub control. Emoțiile se definesc ca stări afective, de scurtă durată, care traduc un specific al relațiilor cu un obiect sau o situație, deci au un caracter situațional (Andrei Cosmovici). Emoțiile pot fi declanșate de o împrejurare reală sau de una imaginară (gândul că mereu cineva te urmărește poate speria o persoană să nu mai umble în plină noapte singură pe drum). Intensitatea lor e foarte variată: poate fi vagă, mijlocie, dar și foarte mare, zguduind întregul organism [3, p. 56].</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Our emotions are the factors that most influence the way we react, make decisions, relate to our own value system, and last but not least, communicate with others. Thus, if we manage to control our emotions, we can have things under control. Emotions are defined as short-term emotional states that translate a specific relationship with an object or situation, so they have a situational character (Andrei Cosmovici). Emotions can be triggered by a real circumstance or an imaginary one (the thought that someone is always following you may scare a person from walking alone in the middle of the night). Their intensity is very varied: it can be vague, medium, but also very high, shaking the whole body. [3, p. 56].</p></dc:description> <dc:source>Conferința științifică studențească cu participare internațională (Ediția LXXI) 452-454</dc:source> <dc:subject>emoţie</dc:subject> <dc:subject>Inteligenţa emoţională</dc:subject> <dc:subject>educaţie</dc:subject> <dc:subject>emotion</dc:subject> <dc:subject>emotional intelligece</dc:subject> <dc:subject>education</dc:subject> <dc:title>Emoționalitatea și inteligența emoțională la copii</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>