High impact teaching strategies that facilitate students’ speaking skills development
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
640 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-28 08:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111’24:378.147 (1)
English language (699)
Higher education. Universities. Academic study (2657)
SM ISO690:2012
GOLUBOVSCHI, Oxana. High impact teaching strategies that facilitate students’ speaking skills development . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 315-321. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.2, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

High impact teaching strategies that facilitate students’ speaking skills development

Strategii didactice ce facilitează dezvoltarea abilităților de vorbire ale studenților

CZU: 811.111’24:378.147

Pag. 315-321

Golubovschi Oxana
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

Articolul vizează descrierea unor strategii și tehnici interactive orientate spre facilitarea dezvoltării abilităţilor de vorbire într-o limbă străină. Tehnicile în cauză oferă o alternativă modelelor tradiționale de predare a vorbirii la lecția de limbă străină. Capacitatea de a vorbi fluent o limbă străină este absolut esențială pentru succesul studenților. În acest sens, strategiile la care ne referim vor ajuta profesorii de engleză să încurajeze participarea studenților la acte de vorbire, ajutându-i să-și amelioreze fluența în limba străină studiată.

The purpose of this article is to present some interactive and student-centred examples of the speaking activities that offer an alternative to the traditional way of teaching speaking in an ESL classroom. The strategies mentioned in this article will help English teachers instruct their students, to improve their language development, in a supportive, encouraging way. These strategies and specific activities aim to help ELLs acquire and use oral language, thus improving their fluency in the studied foreign language.

Cuvinte-cheie
elevi, limba engleză, engleza ca a doua limbă (EDL), strategie, tehnică, abilităţi,

ELL (English language learners), ESL (English second language), strategy, technique, skill