Articolul precedent |
Articolul urmator |
640 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-28 08:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111’24:378.147 (1) |
English language (699) |
Higher education. Universities. Academic study (2657) |
SM ISO690:2012 GOLUBOVSCHI, Oxana. High impact teaching strategies that facilitate students’ speaking skills development . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 315-321. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111’24:378.147 | ||||||
Pag. 315-321 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul vizează descrierea unor strategii și tehnici interactive orientate spre facilitarea dezvoltării abilităţilor de vorbire într-o limbă străină. Tehnicile în cauză oferă o alternativă modelelor tradiționale de predare a vorbirii la lecția de limbă străină. Capacitatea de a vorbi fluent o limbă străină este absolut esențială pentru succesul studenților. În acest sens, strategiile la care ne referim vor ajuta profesorii de engleză să încurajeze participarea studenților la acte de vorbire, ajutându-i să-și amelioreze fluența în limba străină studiată. |
||||||
Cuvinte-cheie elevi, limba engleză, engleza ca a doua limbă (EDL), strategie, tehnică, abilităţi, ELL (English language learners), ESL (English second language), strategy, technique, skill |
||||||
|