Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-28 08:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111’24:378.147 (1) |
English language (700) |
Higher education. Universities. Academic study (2677) |
![]() GOLUBOVSCHI, Oxana. High impact teaching strategies that facilitate students’ speaking skills development . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 315-321. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111’24:378.147 | ||||||
Pag. 315-321 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul vizează descrierea unor strategii și tehnici interactive orientate spre facilitarea dezvoltării abilităţilor de vorbire într-o limbă străină. Tehnicile în cauză oferă o alternativă modelelor tradiționale de predare a vorbirii la lecția de limbă străină. Capacitatea de a vorbi fluent o limbă străină este absolut esențială pentru succesul studenților. În acest sens, strategiile la care ne referim vor ajuta profesorii de engleză să încurajeze participarea studenților la acte de vorbire, ajutându-i să-și amelioreze fluența în limba străină studiată. |
||||||
Cuvinte-cheie elevi, limba engleză, engleza ca a doua limbă (EDL), strategie, tehnică, abilităţi, ELL (English language learners), ESL (English second language), strategy, technique, skill |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Golubovschi, O.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul vizează descrierea unor strategii și tehnici interactive orientate spre facilitarea dezvoltării abilităţilor de vorbire într-o limbă străină. Tehnicile în cauză oferă o alternativă modelelor tradiționale de predare a vorbirii la lecția de limbă străină. Capacitatea de a vorbi fluent o limbă străină este absolut esențială pentru succesul studenților. În acest sens, strategiile la care ne referim vor ajuta profesorii de engleză să încurajeze participarea studenților la acte de vorbire, ajutându-i să-și amelioreze fluența în limba străină studiată.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The purpose of this article is to present some interactive and student-centred examples of the speaking activities that offer an alternative to the traditional way of teaching speaking in an ESL classroom. The strategies mentioned in this article will help English teachers instruct their students, to improve their language development, in a supportive, encouraging way. These strategies and specific activities aim to help ELLs acquire and use oral language, thus improving their fluency in the studied foreign language.</p></dc:description> <dc:source>Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului (Seria 23, Vol.2) 315-321</dc:source> <dc:subject>elevi</dc:subject> <dc:subject>limba engleză</dc:subject> <dc:subject>engleza ca a doua limbă (EDL)</dc:subject> <dc:subject>strategie</dc:subject> <dc:subject>tehnică</dc:subject> <dc:subject>abilităţi</dc:subject> <dc:subject>ELL (English language learners)</dc:subject> <dc:subject>ESL (English second language)</dc:subject> <dc:subject>strategy</dc:subject> <dc:subject>technique</dc:subject> <dc:subject>skill</dc:subject> <dc:title>High impact teaching strategies that facilitate students’ speaking skills development </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>