Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-28 08:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111’24:378.147 (1) |
English language (700) |
Higher education. Universities. Academic study (2677) |
![]() GOLUBOVSCHI, Oxana. High impact teaching strategies that facilitate students’ speaking skills development . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 315-321. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111’24:378.147 | ||||||
Pag. 315-321 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul vizează descrierea unor strategii și tehnici interactive orientate spre facilitarea dezvoltării abilităţilor de vorbire într-o limbă străină. Tehnicile în cauză oferă o alternativă modelelor tradiționale de predare a vorbirii la lecția de limbă străină. Capacitatea de a vorbi fluent o limbă străină este absolut esențială pentru succesul studenților. În acest sens, strategiile la care ne referim vor ajuta profesorii de engleză să încurajeze participarea studenților la acte de vorbire, ajutându-i să-și amelioreze fluența în limba străină studiată. |
||||||
Cuvinte-cheie elevi, limba engleză, engleza ca a doua limbă (EDL), strategie, tehnică, abilităţi, ELL (English language learners), ESL (English second language), strategy, technique, skill |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-155777</doi_batch_id> <timestamp>1720096445</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <isbn>978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>High impact teaching strategies that facilitate students’ speaking skills development </title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Oxana</given_name> <surname>Golubovschi</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>315</first_page> <last_page>321</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>