Articolul precedent |
Articolul urmator |
471 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 16:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.04:159.922.7 (1) |
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (256) |
Psychology (3475) |
SM ISO690:2012 DRAGOMIR, Magdalena. Securitatea emoţională – factor de rezilienţă al copilului în procesul educaţional. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 300-303. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p300-303 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p300-303 | ||||||
CZU: 37.04:159.922.7 | ||||||
Pag. 300-303 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Când un copil se simte în siguranță, copilul respectiv își poate asuma riscurile necesare pentru a fi în relații, pentru a explora și pentru a încerca lucruri noi. Simplu spus, a te simți în siguranță face posibilă învățarea. Cercetările au arătat că copiii, care se simt nesiguri, se joacă și explorează mai puțin și au mai multe dificultăți în relațiile cu colegii. Ajutându-i pe copii să se simtă în siguranță, îi pregătim pe copii să învețe, nu doar acum, ci până în viitor. De fapt, un studiu de cercetare a constatat că copiii care au avut relații sigure în copilărie au avut rezultate mai bune până la vârsta de șaptesprezece ani la teste folosind abilități de gândire critică. |
||||||
Cuvinte-cheie securitate emoțională, învăţare, profesor, emotional security, learning, teacher |
||||||
|